Gå til innhold

strømpebukse

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gifter meg om to uker og har aldri bekymret meg for å finne strømpebukse.. før i forige uke da jeg skulle kjøpe den!! Jeg finner bare brune og sorte!!! Jeg har saumfart klesbutikker og matbutikker i mils omkrets!!

Er det noen som har et hjelpsomt tips? Min kjole og mine sko er ivory.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Fant på Lindex  :-)

Hvilken Lindex, da? Jeg har vært på to Lindex butikker og ikke funnet på noen av dem..! Kanskje det har med tiden på året å gjøre? :-?

Skrevet

Eller på Cubus... Har fra Oroblu, fargen heter silk. ¨Har også stayups i samme farge!

Gjest Anonymous
Skrevet
Eller på Cubus... Har fra Oroblu, fargen heter silk. ¨Har også stayups i samme farge!

Har vært på Cubus også.. senest i dag!

Stay-ups går forresten ikke.. for jeg må ha noe mellom lårene (vil helst ikke få gnagsår mellom lårene denne dagen..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare få nevne at jeg har vært på Adesten, Kappal og Hennes og Maurits også.. Så slipper dere å tipse om dem.. Med mindre noen har tips om konkret butikk i disse kjedene der dere i senere tid har sett lyse strømpebukser, da.. (jeg bor i Oslo-området).

Skrevet

Hmmm og du fant ikke der... rart! Hvor bor du da? Er det ingen strømpebukse/undertøys butikk i nærheten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har foreløpig bare vært på Storo-kjøpesenter og Ski-storsenter.. Tror dere det er verd å ta en tur i f.eks Oslo sentrum? Må vel vurdere å ta meg fri en dag.. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å få tak i noe så hverdagslig som strømpebukser.. Godt jeg har to uker igjen!

Skrevet

Hvis du ikke finner noe på de stedene du har vært, burde jo Oslo være et bra alternativ :tunge1:

Skrevet

Steen & Strøm eller GlasMagasinet har garantert!!! :-)

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk mine på Rema, ivoryfargede.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kjøpte faktisk mine på Rema' date=' ivoryfargede.....[/quote']

Har vært på 3 Rema-butikker.. så det har vel noe med sesongutvalg å gjøre kanskje.. Burde vel tenkt på dette alt i sommer.. Jakten fortsetter!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!!

Fant en som heter "Champagne" på en Mega-butikk :)

Leter fremdeles etter en som er ennå en liten nyanse lysere, men nå har jeg et godt brukendes alternativ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...