Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg gifter meg om to uker og har aldri bekymret meg for å finne strømpebukse.. før i forige uke da jeg skulle kjøpe den!! Jeg finner bare brune og sorte!!! Jeg har saumfart klesbutikker og matbutikker i mils omkrets!! Er det noen som har et hjelpsomt tips? Min kjole og mine sko er ivory.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Fant på Lindex :-) Hvilken Lindex, da? Jeg har vært på to Lindex butikker og ikke funnet på noen av dem..! Kanskje det har med tiden på året å gjøre? :-?
Armonia Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 Eller på Cubus... Har fra Oroblu, fargen heter silk. ¨Har også stayups i samme farge!
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Eller på Cubus... Har fra Oroblu, fargen heter silk. ¨Har også stayups i samme farge! Har vært på Cubus også.. senest i dag! Stay-ups går forresten ikke.. for jeg må ha noe mellom lårene (vil helst ikke få gnagsår mellom lårene denne dagen..)
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #6 Skrevet 22. oktober 2004 Må bare få nevne at jeg har vært på Adesten, Kappal og Hennes og Maurits også.. Så slipper dere å tipse om dem.. Med mindre noen har tips om konkret butikk i disse kjedene der dere i senere tid har sett lyse strømpebukser, da.. (jeg bor i Oslo-området).
Armonia Skrevet 22. oktober 2004 #7 Skrevet 22. oktober 2004 Hmmm og du fant ikke der... rart! Hvor bor du da? Er det ingen strømpebukse/undertøys butikk i nærheten?
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #8 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har foreløpig bare vært på Storo-kjøpesenter og Ski-storsenter.. Tror dere det er verd å ta en tur i f.eks Oslo sentrum? Må vel vurdere å ta meg fri en dag.. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å få tak i noe så hverdagslig som strømpebukser.. Godt jeg har to uker igjen!
Armonia Skrevet 22. oktober 2004 #9 Skrevet 22. oktober 2004 Hvis du ikke finner noe på de stedene du har vært, burde jo Oslo være et bra alternativ
Lullu Skrevet 22. oktober 2004 #10 Skrevet 22. oktober 2004 Steen & Strøm eller GlasMagasinet har garantert!!! :-)
Gjest Tex Skrevet 22. oktober 2004 #11 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg kjøpte faktisk mine på Rema, ivoryfargede.....
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 #12 Skrevet 23. oktober 2004 Jeg kjøpte faktisk mine på Rema' date=' ivoryfargede.....[/quote'] Har vært på 3 Rema-butikker.. så det har vel noe med sesongutvalg å gjøre kanskje.. Burde vel tenkt på dette alt i sommer.. Jakten fortsetter!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 #14 Skrevet 24. oktober 2004 Hei!! Fant en som heter "Champagne" på en Mega-butikk Leter fremdeles etter en som er ennå en liten nyanse lysere, men nå har jeg et godt brukendes alternativ!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå