maryphilbin Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Hei! Jeg skal innrede balkongen og ønsker å sy trekk til puter samt en madrass som skal stå ute hele sommerhalvåret. Putene kan skånes mot vær og vind i putekasse, men madrassen må tåle regn. Har noen erfaring med dralon - er det helt vanntett og holder det fargen fint? Er det noe annet som egner seg bedre?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, maryphilbin skrev: Hei! Jeg skal innrede balkongen og ønsker å sy trekk til puter samt en madrass som skal stå ute hele sommerhalvåret. Putene kan skånes mot vær og vind i putekasse, men madrassen må tåle regn. Har noen erfaring med dralon - er det helt vanntett og holder det fargen fint? Er det noe annet som egner seg bedre? Ikke kjøp stoff på Ikea, det falmer voldsomt. Jeg ville heller prøvd et av de du linker til, men du kan vel høre med stoff og stil om de falmer? Er dumt å legge mye arbeid i å sy når stoffet ikke holder seg pent, slik som jeg gjorde. Anonymkode: aaf2b...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå