Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde innvendig UL i går ca. 5 dpo i forbindelse med oppfølging hos gynekolog. Det er selvfølgelig for tidlig å se noe, men han var forsiktig optimistisk fordi han så en liten væskeansamling og fordi han ville forventet tynnere slimhinner hvis jeg skal ha mensen om 9 dager.

Nå fikk jo jeg selvfølgelig veldig forhåpninger (selv om jeg prøver å la være!), og lurer på om noen andre har tatt innvendig UL på ca. samme tidspunkt med lignende funn, og om dere var gravide eller ikke? Jeg er i PP 9, har pcos og håper så veldig det skal klaffe denne gangen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt forrige svangerskap så hadde jeg innvendig ul i uke 5. Da så man en bitteliten plummesekk. Like stort som omkretsen på en blyant :) endte desverre i en MA. 

det kan nok være litt tidlig til at man ser noe enda, så tenk positivt å lykke til ! 😊

Skrevet

Dette blir jo isåfall knapt i uke 3 for meg. Væskeansamlingen var på størrelse med en rosin kanskje. Jeg fant igjen denne tråden fra @lollip0p som jeg hadde lest før, det var da 10 DPO og endte med positiv test.

Får vel bare krysse fingrene for at gynekologen har rett og at en eventuell spire klorer seg fast :bond:

Skrevet

Såååå spennende! Det er helt sikkert mulig for de å se NOE ivertfall 😄 Lykke til, krysser fingrene 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 4+5 idag. Var hos gyn igår av andre årsaker og fortalte at jeg var gravid så hun tok ul, fant ingenting.  Hun så at jeg har hatt eggløsning på høyre side men det var det. Så tror det er for tidlig å se noe. Men kan jo virke lovende da!

Anonymkode: 91106...653

Skrevet (endret)

Man kan visst se fortykkede livmorsslimhinner, og en økt blodgjennomstrømming. Men det kommer vel helt an på apparatet/hvor erfaren gynekologen er vil jeg anta. Min gynekolog så ivertfall noe 10 dpo, og det stemte. Endte dessverre i SA, men det har ingenting med saken å gjøre :-)

Endret av lollip0p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...