Gå til innhold

Hvor lange er deres sykluser? Regelmessig eller uregelmessig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kan variere mellom 31 og 37. For meg virker det som mye, men så vet jeg heller ikke hva som er vanlig. Er deres regelmessig, eller uregelmessig? 

Anonymkode: fc016...83c

Videoannonse
Annonse
Gjest Sisti
Skrevet

Mine er 14-19 dager, men uregelmessig, så innimellom er det noen sykluser på opptil 30 dager, og på det verste 120 dager. 

Skrevet

Ganske regelmessig, stort sett mellom 29 og 32 dager. Har egentlig gått litt nedover fra 32 til 29 etter hvert som månedene har gått etter pilleslutt. Jeg har lest at mellom 20 og 40 anses som normalt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Uregelmessig hos meg. Alt fra 7 til 65 dager.  

Anonymkode: 92de9...028

AnonymBruker
Skrevet

Mine er 24 til 29 dager. En sjelden gang kan de være 23, eller lengre enn 29 dager, men det har ikke skjedd på over et år nå. Jeg har ikke brukt p-piller på fire år. Da jeg var yngre, var syklusene oftest litt lengre enn nå, og lengden varierte mer. Jeg har alltid lurt på hva som er vanlig, og syns det virker som de fleste andre har nøyaktig samme antall dager i nesten hver syklus.

Anonymkode: 3fa89...ffa

Skrevet

28 dager. Noen ganger 30, men oftest 28. Likevel går det ikke...

Skrevet

Min syklus er rimelig regelmessig, ca 25 dager. (Da jeg var yngre >20 var den 28 dager og svært regelmessig)

Skrevet

Skummelt regelmessig. hver 28/29 dag.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke peiling. Klarer ikke å huske når jeg har mensen, så må bruke p-piller for å ikke gå rundt å stresse og vente på mensen i to-tre uker før den kommer haha. 

Anonymkode: eb408...8c8

Skrevet

Fulgte syklusen i en app i ca ett år fra jeg sluttet på p-pillen til vi ble gravid. 28-29 dager hver måned med unntak av én måned hvor den var 32 dager.

Gjest Tamsi
Skrevet

Den var helt regelmessig fra første gang, 26 dager omtrent på timen.

AnonymBruker
Skrevet

Regelmessig 30-33 dager. Har alltid hatt det slik. En kjeldent gang 29 eller 34 dager.

Anonymkode: 2c0ed...ec1

Skrevet

Veldig regelmessig. 28 dager, noen ganger 27 eller 29. Uten unntak! 

Skrevet

25 dager. Svært regelmessig. Kan omtrent stille klokka etter den.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Ikke helt til å stille klokka etter men temmelig regelmessig😉 27-30 dager.

Skrevet

30-40 dager, stort sett rundt 35 dager. Er 11 mnd siden jeg sluttet på p-piller.

AnonymBruker
Skrevet

Har pcos, så alt bra 28-100+ dager :( 

Anonymkode: 652f7...33c

Skrevet

23 til 28 dager.. 😊

AnonymBruker
Skrevet

28 dager, kan stille klokka etter den. Har alltid vært sånn.

Anonymkode: 76181...3ae

Skrevet

Har gitt opp å følge med på det da jeg sjeldent har eggeløsning grunnet pcos. Noen ganger kan jeg gå alt i fra 3 mnd til 7 mnd uten mensen. Nå har jeg ikke hatt mensen siden starten av desember..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...