AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg er singel og i sommer har jeg en uke der jeg ikke har noen planer whatsoever. Tenkte kanskje å melde meg på en slags singeltur, men vet ikke hva det er av tilbud. Mange har sagt til meg "bare dra til syden, du blir alltids kjent med folk" , men jeg er ikke SÅ utadvendt at jeg klarer å bli kjent med folk sånn. Tenker det er enklere når det er andre single heller... Jeg liker å gå tur, dykke, reise, drive med dyr. Er 26 år og jente. Anonymkode: ebee3...bd5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Sliter med det samme. Vi får samle en singelgjeng og dra på tur sammen Anonymkode: bb51d...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Sjekk ut Carpe Diem - de arrangerer ferier for single. Og det beste med det, er at det ikke er noen sjekketurer. Anonymkode: 83c9d...e88
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Hva med å melde deg på en slags organisert tur? Jeg har feks vært på en firedagers seilbåttur der vi hovedsakelig dykket og snorklet. Dro ikke alene, men det var flere andre som gjorde det man blir en sammensveiset gjeng de dagene:) Anonymkode: 74fc4...d1a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel og i sommer har jeg en uke der jeg ikke har noen planer whatsoever. Tenkte kanskje å melde meg på en slags singeltur, men vet ikke hva det er av tilbud. Mange har sagt til meg "bare dra til syden, du blir alltids kjent med folk" , men jeg er ikke SÅ utadvendt at jeg klarer å bli kjent med folk sånn. Tenker det er enklere når det er andre single heller... Jeg liker å gå tur, dykke, reise, drive med dyr. Er 26 år og jente. Anonymkode: ebee3...bd5 Singeltur, som i at du ønsker å finne kjæreste på turen, eller reise alene, sammen med andre? Hvor viktig er dyr? Dersom det er viktig blir 1 uke kanskje litt snaut dersom du tenker utland? Anonymkode: b6b75...c0a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Hva med arrangerte fjellturer? En kollega av meg traff mannen sin på en slik tur. Jeg synes personlig det er mye lettere å bli generelt bli kjent med nye mennesker gjennom en aktivitet, fremfor å sitte ved det kleine kafèbordet Gjelder ved nye bekjentskaper generelt! Noen nevnte seiltur over her. Sikkert en god idè det også! Lykke til Elin Anonymkode: cedb8...9c5
Knirke Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Carpe Diem - de arrangerer ferier for single. Og det beste med det, er at det ikke er noen sjekketurer. Anonymkode: 83c9d...e88 Denne : http://www.carpe-diem.no/reise/pa-tokt-med-christian-radich-bilbao-honfleur/
Ziljenh Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Når i sommer har du denne ledige ferieuken da?
Summers Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Om målet er kjæreste så er det vel litt dumt å dra på turer med folk fra hele Norge? Kjipt om fyren du liker bor langt unna. Endret 31. mars 2016 av Summers
veslemøy Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Turistforeningen bruker å arrangere singelturer. I mitt område på Vestlandet finnes det også facebookgruppe for turglade mennesker som vil treffe andre. Som singel selv så skal jeg benytte den muligheten når en kan begynne å gå fotturer i fjellet igjen. Turvenn.no er jo også et alternativ til å finne likesinna, samt noen som er nærme ditt bosted.
Ankimaki Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Hva med lapoint? Det er surfecamp der man kan bo på campus med mange folk. Har hørt kjempe masse positivt og har planer om å dra selv med masse venner og kjæresten en dag http://www.lapoint.no/?gclid=CjwKEAjwlfO3BRDR4Pj_u-iO2U0SJAD88y1SiUxdiFfsjHIgxv1bfD0qimvRoCX-x_11eUKvGgDh6BoCFXXw_wcB
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Dra til Bergen. Eller til Kautokeino. Anonymkode: b7e34...268
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekk ut Carpe Diem - de arrangerer ferier for single. Og det beste med det, er at det ikke er noen sjekketurer. Anonymkode: 83c9d...e88 Det skal jeg gjøre, takk! 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å melde deg på en slags organisert tur? Jeg har feks vært på en firedagers seilbåttur der vi hovedsakelig dykket og snorklet. Dro ikke alene, men det var flere andre som gjorde det man blir en sammensveiset gjeng de dagene:) Anonymkode: 74fc4...d1a Ja, var egentlig noe i den duren jeg tenkte på, må bare finne frem til en 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Singeltur, som i at du ønsker å finne kjæreste på turen, eller reise alene, sammen med andre? Hvor viktig er dyr? Dersom det er viktig blir 1 uke kanskje litt snaut dersom du tenker utland? Anonymkode: b6b75...c0a Er mer reise alene sammen med andre Alle venninnene mine har liksom kjærester eller familie nå. 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med arrangerte fjellturer? En kollega av meg traff mannen sin på en slik tur. Jeg synes personlig det er mye lettere å bli generelt bli kjent med nye mennesker gjennom en aktivitet, fremfor å sitte ved det kleine kafèbordet Gjelder ved nye bekjentskaper generelt! Noen nevnte seiltur over her. Sikkert en god idè det også! Lykke til Elin Anonymkode: cedb8...9c5 Takk! Jeg tror det hadde vært veldig kjekt, må bare finne en 13 timer siden, Knirke skrev: Denne : http://www.carpe-diem.no/reise/pa-tokt-med-christian-radich-bilbao-honfleur/ Så superkult ut! Litt usikker på om jeg tåler sjø, men jeg skal lese meg opp på denne 13 timer siden, Ziljenh skrev: Når i sommer har du denne ledige ferieuken da? I slutten av juli 10 timer siden, Summers skrev: Om målet er kjæreste så er det vel litt dumt å dra på turer med folk fra hele Norge? Kjipt om fyren du liker bor langt unna. Målet er vel egentlig ikke kjæreste, kult om man kunne finne noen, men er aller mest for å reise og ikke sitte hjemme alene 10 timer siden, veslemøy skrev: Turistforeningen bruker å arrangere singelturer. I mitt område på Vestlandet finnes det også facebookgruppe for turglade mennesker som vil treffe andre. Som singel selv så skal jeg benytte den muligheten når en kan begynne å gå fotturer i fjellet igjen. Turvenn.no er jo også et alternativ til å finne likesinna, samt noen som er nærme ditt bosted. Jeg bor på Vestlandet, hva heter den facebook gruppen? Turvenn.no har jeg vært på, men litt sånn "dårlig" erfaring... Blir stadig kontaktet av 40+ menn som spør om kos på fjellet... 9 timer siden, Ankimaki skrev: Hva med lapoint? Det er surfecamp der man kan bo på campus med mange folk. Har hørt kjempe masse positivt og har planer om å dra selv med masse venner og kjæresten en dag http://www.lapoint.no/?gclid=CjwKEAjwlfO3BRDR4Pj_u-iO2U0SJAD88y1SiUxdiFfsjHIgxv1bfD0qimvRoCX-x_11eUKvGgDh6BoCFXXw_wcB Det skal jeg sjekke ut! Anonymkode: ebee3...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå