AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Ser på tur dit i høstferien. Har noen vært der på den tiden og kan informere litt om vær og temperaturer? Hvordan er badetemperaturene, jeg er litt pysete når det gjelder kaldt vann Hadde dere dårlig vær, eller stort sett sol og opphold? Anonymkode: 9d19e...af5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Var der i mnd skiftet sept/okt for 3 år siden. Var veldig fin temperatur, opp mot 30 på dagtid, ca 20 på kveldstid, ca 16 om natta. Sol hver eneste dag. En morgen med noen få regndråper, men varte ikke lenge. Traff en bekjent som hadde feriert mye på Kreta og hun sa at det var litt uvanlig med så varmt og fint vær så sent, så mulig vi bare hadde flaks Grei temp i sjøen, men kaldt i bassenget på hotellet. Anonymkode: 85e8b...60b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Har vært der en gang i september og hadde nydelig vær i to uker, godt og varmt. En gang i månedskiftet september/oktober og hadde et par dager med overskyet, kjølig vær og resten sol og varme (to uker). Kanskje var vi veldig heldige? Anonymkode: 5998b...99f
Nepenthe Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Var vest for Chania de to siste ukene i september for et par år siden. Tordenvær en dag, ellers varmt og fint. Helt nydelig sjøtemperatur. Det fine med å reise så sent på året er at man slipper de utrolig hete nettene. De sliter jeg med.
Hecubaa Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Jeg var der i midten av september for noen år siden og det var sol og godt og varmt både på land og i vann
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Takk for svar dere Veldig fristende.. Har vært på Kypros flere ganger i høstferien, men vesentlig dyrere.. Så må finne noe annet nå Gjør ikke noe at det ikke er like varmt som om sommeren, men kjedelig å fryse også. Anonymkode: 9d19e...af5
Butter Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Har vært der flere ganger på den tiden. Noen ganger helt knall hele ferien, som andre her beskriver andre ganger mer ymse. Du kan være heldig, og mindre heldig. God tur. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 Jeg var der i slutten av september fjor og hadde litt varierende vær. Den ene dagen regnet det ordentlig mye i tillegg til lyn og torden. Temperaturen var bra, så vi satt ute under tak. Dagen vi skulle reise hjem regnet det også mye, sånn at det lå digre vanndammer i vegene og vi var gjennomvåte da vi gikk på bussen. De andre dagene lå vi på stranda med god temperatur, stort sett sol, men også overskyet og lett regn i korte perioder. Jeg syntes det var kaldt å bade både i sjøen og i bassenget, men så er jeg ikke av de tøffeste når det gjelder bading heller. Synes ellers temperaturen var helt nydelig på den tiden av året da jeg har tilbragt alt for mange ferier i stekende varme både i Tyrkia, Spania, Italia og på flere charterturer rundt i Europa. Anonymkode: 46a2e...848 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå