Gå til innhold

Den skummle forelskelsen...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelp jeg er forelsket..!

Jeg var i gang med å avslutte mitt forhold til en kjæreste som jeg verken bor sammen eller har felles barn med. (har barn fra før).

Så skjedde det... Jeg traff en fantastisk deilig type som nesten er for god til å være sann. Dette er VELDIG ferskt, vi har truffet hverandre bare tre ganger. Men vi har mye kontakt på sms og snakker sammen i telefonen.

Forelskelsen kom raskt.. Det er så deilig men uhh så skummelt. Jeg tenker 1000 tanker om hvis-atte-om og er veldig redd for å havne i et dårlig forhold igjen. Dette er også i høyeste grad med tanke på barna.

Men hva skal man gjøre da? Jeg kan jo ikke bare kutte fordi jeg er redd, og dermed aldri få vite "hvordan det gikk"?

Det er noe med at man må tore for å vinne, selv om det er vont hvis det går skeis.

Jeg ønsker å ha et avslappet forhold til det hele, og tvinger meg selv til å tenke at det bare er en hyggelig flørt, og at tiden vil vise osv.

Men så har jeg disse sommerfuglene da, de forstyrrer min selvkontroll og jeg mister konsentrasjonen.

Omstendigheter og avstand gjør at vi ikke kan møtes så ofte som vi vil heller... Jo lenger tid det går mellom hver gang jeg ser han, jo mer usikker blir jeg...

Huff, ikke lett det her..

Måtte bare få ut noen tanker her, er glad hvis noen vil dele sine erfaringer med meg. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg råder deg til er å finne ut mest mulig om denne mannen først. Finne ut hva slags mål han har i livet, hva slags venger han er ilag med og hva han gjør og hva slags verdier og livssyn han har. Om du finner ut at dere deler mye av verdier og interesser, at vennene hans ikke går på gata og selger kokain, og at han har mål i livet som du også definerer som mål, da vil jeg råde deg til å prøve!

Jeg vet det er vanskelig å ikke hoppe i det når man er forelska, men prøv å gli inn i det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...