Gå til innhold

Usikker i datingfasen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Jeg har nettopp kommet ut av et ti år langt forhold, fra jeg var 16 til 26. Nå dater jeg en ny mann, og vi er sammen ca en gang i uken og snakker nesten hver dag. Men jeg merker at jeg blir utrolig fort lei meg av ingenting, også plutselig kjempeglad igjen, altså det svinger veldig og det er så slitsomt! Er det virkelig sånn det er i startfasen? Jeg kan være kjempelei meg og kjempeglad pga han i løpet av en dag, og alt handler om at jeg hele tiden tror at han kommer til å "fade" meg ut. Men så gjør han jo ikke det. Men dette ER så slitsomt. Klarer ikke å tenke på annet enn han, og jeg føler at jeg har mistet litt av det sprudlende humøret jeg vanligvis er i. Er det normalt å ha det sånn??

Anonymkode: 77e39...d59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Normalt for meg. Men det er i de forhold som har gått galt tidlig. Jeg tror det er magefølelsen som herjer. Og ofte har den rett :( 

ergo misliker jeg enormt den der mellomfasen. 

Anonymkode: 0a2df...1f0

Skrevet

Det høres ut som om du ikke er klar for noe nytt enda - du sier jo at du nettopp har kommet ut av et 10 år langt forhold.

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det i høst, med en fyr jeg drev å holdt på med. 

Vi står i et veiskille idag om hva vi skal gjøre videre, ting har dabbet av og den lille magefølelsen som var negativ i begynnelsen har tatt større og større plass, dessverre.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...