Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en fyr litt og liker han veldig godt. Men vi lever veldig forskjellige liv. På bakgrunn av dette sa jeg til han at jeg vil ha det enkelt og at jeg ikke vil involvere meg i han følelsesmessig. Han var enig. Vi er veldig aktive på hver vår kant. Dette sa jeg sist vi så hverandre. 

Men jeg tror kanskje jeg vil ha mer allikevel. For jeg har jo involvert meg følelsesmessig. Vi skal treffes til helgen. Bør jeg si det? At jeg er en vinglepetter og at jeg bryr meg om han? Eller? Hvordan skal jeg legge det frem at jeg vil mer men at vi fortsatt lever våre egne liv? 

Anonymkode: df0b2...9fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bør jeg forresten sende han en SMS på forhånd og "advare" han? 

AnonymBruker
Skrevet

Spammer min egen tråd jeg. 

Lurer på om jeg skal sende en melding og si at jeg ønsker å bli bedre kjent med han og at jeg liker han. Eventuelt bare at jeg gleder meg til å se han igjen. Vi har hatt tre dater. 

Hva ville du som mann likt å høre? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spammer min egen tråd jeg. 

Lurer på om jeg skal sende en melding og si at jeg ønsker å bli bedre kjent med han og at jeg liker han. Eventuelt bare at jeg gleder meg til å se han igjen. Vi har hatt tre dater. 

Hva ville du som mann likt å høre? 

Du minner meg om meg selv. Jeg er også frem og tilbake :fnise: 

Jeg er ikke mann, men svarer likevel. Jeg ville skrevet at jeg gleder meg til å se han, og heller sagt det når vi var sammen. Lykke til:)

• Liker 2
Skrevet

Du skal treffe han til helgen. Se hva som skjer og vær deg selv da. Du behøver ikke kontakte han disse dagene før, og i hvert fall ikke si du er en vinglepetter. Mener ikke at du skal legge skjul på det, men du behøver da ikke kontakte han nå for å fortelle ham det.

Tror jeg hadde syntes det var merkelig å få en sånn melding.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg ta det med ro og heller prøve å ta det opp til helgen. Det er så vanskelig dette her. Balansen mellom å trigge han for mer uten å mase er håpløs. Vet jo så inderlig godt at menn liker å jakte litt også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...