Gå til innhold

Hvordan er komforten i Stockholm stol med gøy rygg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg mente for øvrig HØY rygg, ikke gøy. 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Hmm...jeg ville prøvd den først. Ikke tatt sjansen på å bestille den på nett. Ryggen er såpass buet at den er ikke lagd for alle "rygglengder".

Anonymkode: d217a...ff1

Skrevet

Kommer an på hvordan du liker å sitte. Den er ganske fast i materialet, til sammenligning er Strandmon mykere. Jeg liker den likevel godt, tror den holder lengre uten å få sittemerker og den har stoff på armlenene som kan tas av og vaskes. Har lyst på en sånn selv og prøvesitter den og Strandmon hver gang jeg er på Ikea.. :)

Gjest Sobril
Skrevet
4 minutter siden, onyx skrev:

Kommer an på hvordan du liker å sitte. Den er ganske fast i materialet, til sammenligning er Strandmon mykere. Jeg liker den likevel godt, tror den holder lengre uten å få sittemerker og den har stoff på armlenene som kan tas av og vaskes. Har lyst på en sånn selv og prøvesitter den og Strandmon hver gang jeg er på Ikea.. :)

Har Karlstad her hjemme nå, men den ser så møkkete ut på armlenene. Får vasket trekkene i maskin (sete/rygg), men får ikke bort møkka på armene med møbelrens. 

Så stockholm har altså armlenebeskyttere? Det er jo i så fall helt supert. Ser ikke det av bildene. 

Skrevet
17 minutter siden, Sobril skrev:

Har Karlstad her hjemme nå, men den ser så møkkete ut på armlenene. Får vasket trekkene i maskin (sete/rygg), men får ikke bort møkka på armene med møbelrens. 

Så stockholm har altså armlenebeskyttere? Det er jo i så fall helt supert. Ser ikke det av bildene. 

Ja, jeg er ganske sikker på at det står i beskrivelsen. Det er vanskelig å se på bildene, men noen ser du det på om du vet hva du ser etter. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...