Gjest Sobril Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Altså denne http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/00239695/
Gjest Sobril Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Jeg mente for øvrig HØY rygg, ikke gøy. 🙈
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Hmm...jeg ville prøvd den først. Ikke tatt sjansen på å bestille den på nett. Ryggen er såpass buet at den er ikke lagd for alle "rygglengder". Anonymkode: d217a...ff1
onyx Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Kommer an på hvordan du liker å sitte. Den er ganske fast i materialet, til sammenligning er Strandmon mykere. Jeg liker den likevel godt, tror den holder lengre uten å få sittemerker og den har stoff på armlenene som kan tas av og vaskes. Har lyst på en sånn selv og prøvesitter den og Strandmon hver gang jeg er på Ikea..
Gjest Sobril Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 4 minutter siden, onyx skrev: Kommer an på hvordan du liker å sitte. Den er ganske fast i materialet, til sammenligning er Strandmon mykere. Jeg liker den likevel godt, tror den holder lengre uten å få sittemerker og den har stoff på armlenene som kan tas av og vaskes. Har lyst på en sånn selv og prøvesitter den og Strandmon hver gang jeg er på Ikea.. Har Karlstad her hjemme nå, men den ser så møkkete ut på armlenene. Får vasket trekkene i maskin (sete/rygg), men får ikke bort møkka på armene med møbelrens. Så stockholm har altså armlenebeskyttere? Det er jo i så fall helt supert. Ser ikke det av bildene.
onyx Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 17 minutter siden, Sobril skrev: Har Karlstad her hjemme nå, men den ser så møkkete ut på armlenene. Får vasket trekkene i maskin (sete/rygg), men får ikke bort møkka på armene med møbelrens. Så stockholm har altså armlenebeskyttere? Det er jo i så fall helt supert. Ser ikke det av bildene. Ja, jeg er ganske sikker på at det står i beskrivelsen. Det er vanskelig å se på bildene, men noen ser du det på om du vet hva du ser etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå