AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Er kommet en ny mascara, en som får det til å se ut som man har vippeextentions, dvs tilnærmet like flott resultat. Noen som vet navn og merke på denne mascaraen? Anonymkode: a7684...565
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Er ikke det så og si alle maskaraene lover for tiden? Anonymkode: 3a368...838 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Er det den som er rød på en ende og hvit på den andre? Anonymkode: 6934b...13f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Det har da vært lenge. Før brukte jeg en fra Maybelline med to ender, den ene var hvit med det som gjorde vippene lenger og tykkere, og så var det en mascara i andre enden øyenvippene mine så mye lengre ut og naturlig Anonymkode: d013c...70c
Tibbie Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Du må jo skrive hvilken mascara det er Det kommer jo mengder av nye hele tiden.
Anaconda Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 5 minutter siden, Tibbie skrev: Du må jo skrive hvilken mascara det er Det kommer jo mengder av nye hele tiden. det er jo nettopp det ts lurer på!
Tibbie Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, Anaconda skrev: det er jo nettopp det ts lurer på! Lol, der hun skrev "noen som vet navn og merke" leste jeg "noen som vet om det funker" x) Jaja, sånn kan det gå. Hvordan ser den ut, da? Hvor har du hørt om den, TS?
lenavanilla Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Den Thursday, March 31, 2016 at 11.42, AnonymBruker skrev: Er kommet en ny mascara, en som får det til å se ut som man har vippeextentions, dvs tilnærmet like flott resultat. Noen som vet navn og merke på denne mascaraen? Anonymkode: a7684...565 Jeg har prøvd en ny mascara fra Max F som jeg ihvertfall er fornøyd med. Synes den har en veldig god "vippeextensions effekt"☺Tror den heter False leash effects eller noe sånt. . . Vet ikke om det er den du tenker på men kan være verdt å sjekke ut 😉
Adara Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 AAh, hvordan ser den ut? Kan det muligens være denne? Isåfall så er jeg fornøyd, tror jeg. lenge siden jeg har brukt den, skal prøve igjen ikveld. Men syntes å huske den (DE) ga superlange vipper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå