Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Den 31.3.2016 at 15.52, AnonymBruker skrev:

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt.

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon

Nordvesta, mod.

Hvis du er 21 år nå, er det  da drøye 10 år til du blir 30? :klo:

Anonymkode: 01414...a3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Heldigvis er jeg ganske god på data og har bestemt meg 110% at hvis jeg skal gifte meg når jeg blir eldre så skal jeg ta en som jeg VET ikke er utro mot meg også kan jeg dobbeltsjekke dette ved å sjekke nettsider han eventuelt besøker.. Så jeg liker vel å ha litt kontroll og jeg ville aldri vært utro selv. Men nå er jeg ung og det er nå man kan ha det gøy. YOLO. :D <3

Lykke til med dette lol.  Du skal ta en du VET ikke er utro?  Det er mange koner der ute som ikke vet at mennene deres er utro med deg..hvordan kan du ikke havner opp med samme skjebne?  Karma er en morsomme bitch. 

Anonymkode: 1ee1d...57f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er 21 år nå, er det  da drøye 10 år til du blir 30? :klo:

Anonymkode: 01414...a3f

Ja, jeg tror det? For 30 minus 21 er 9.  Og da sier man jo at det der drøye 10 år, fordi 9 er ikke så langt i fra 10? Er hvertfall det jeg har hørt før at noen har sagt. Feks. Det er drøye 10 år til man blir 50, det kan man si hvis man er i begynnelsen av 40 åra?? Eller tar jeg helt feil nå Whatever, gidder ikke henge meg opp i det, hvis jeg har utrykt meg feil så beklager jeg det. Poenget mitt var sikkert at siden jeg er 21 år nå, så er det en god stund til jeg blir 30 :)

Anonymkode: dc423...469

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil egentlig ha noen faste sengepartnere, orker ikke kjønnsykdommer for å si det sånn!. Så tenker å ha max 3-5 forskjellige. Som sagt, så er jeg ekstremt usikker på nr 4...  Nr 3. derimot han VET jeg at jeg kommer til å havne i sengs med. MEN NR. 1 har jeg allerede hatt sex med, og nr 2. Gleder jeg meg sykt til å møte igjen. AHhh vet ikke helt om dette er lurt, men jeg har lyst, og har man lyst så har man lov. Ikkesant.

Trenger bare å ha sex med en for å få en kjønnssykdom. :) 

Anonymkode: 1f50a...dd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med dette lol.  Du skal ta en du VET ikke er utro?  Det er mange koner der ute som ikke vet at mennene deres er utro med deg..hvordan kan du ikke havner opp med samme skjebne?  Karma er en morsomme bitch. 

Takk. Oki, du har vel ett poeng, og jeg har noen argumenter. Argumentene mine er kanskje litt "svake", men jeg kan prøve å forklare hvordan jeg tenker.

For det første så tror jeg ikke på karma. For det andre så føler jeg meg såpass skarp at jeg klarer å finne en som jeg vet ikke er utro. For det er viktig å kjenne en person godt før man blir sammen. Mange av disse konene du snakker om, de har kanskje ikke kjent mennene sine så godt da de ble sammen. Og jeg kan feks. snoke på telefonen hans (med tillatelse fra han så klart). Også føler jeg meg sånn passe god som menneskekjenner, så jeg kan på en måte se på en person om han er til å stole på og at han ikke lyver. Mye man kan lese i øynene på folk ;)

Og hvis min fremtidige mann nekter meg å se på telefonen, så kan jeg jo legge sammen 1 + 1... Altså så er det en sannsynlighet for at han da er utro. Og dette kan man igjen finne ut av, ved å feks. bruke detektiv, hvis man gidder.

Men på en annen side så ja, det er vel litt vanskelig å kunne være 110% sikker og vite 110%... Men å vite hvertfall 99% at han ikke er utro, tror jeg er mulig. Hvis man er litt smart og velger en man bare føler på hele seg at man kan stole på så velger man sikkert riktig.  Og hvis jeg får en som er utro, JA, SYND FOR MEG. Da har denne "karman" du snakker om vært en "bitch" og da er det dumt for meg, men sånn er livet... Man vil alltid oppleve både oppturer og nedturer. Ingen har et perfekt liv. Men isåfall, da bare slår jeg opp, så er problemet ute av verden og da finner jeg meg bare en ny..

Sånn JEG personlig tenker, så tror jeg at de konene som har menn som er utro, de har kanskje blitt nektet av mannen å sjekke telefonen hans. Og de har kanskje stolt blind på mannen sin når han har lyvd dem opp i tryne. Mange av dem er sikkert også litt dumme som feks. ikke forstår at mannen er utro når dem feks. finner kondomer i jakkelomma til mannen. Kanskje de ikke vil ha sex med mannen sin og det kan være en årsak til at mennene går å er utro. I dont know.

Når det gjelder forhold så handler det om tillitt. Man må kunne stole på hverandre. Hvis den ene går å er utro, så var det sikkert noe den personen manglet i forholde. Så lenge man er en god og snill kone, og tar vare på helsen sin, så tviler jeg på at mannen gidder å være utro.

Som sagt, disse argumentene mine holder kanskje ikke for deg, men for meg holder de nok. :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Oki, du har vel ett poeng, og jeg har noen argumenter. Argumentene mine er kanskje litt "svake", men jeg kan prøve å forklare hvordan jeg tenker.

For det første så tror jeg ikke på karma. For det andre så føler jeg meg såpass skarp at jeg klarer å finne en som jeg vet ikke er utro. For det er viktig å kjenne en person godt før man blir sammen. Mange av disse konene du snakker om, de har kanskje ikke kjent mennene sine så godt da de ble sammen. Og jeg kan feks. snoke på telefonen hans (med tillatelse fra han så klart). Også føler jeg meg sånn passe god som menneskekjenner, så jeg kan på en måte se på en person om han er til å stole på og at han ikke lyver. Mye man kan lese i øynene på folk ;)

Og hvis min fremtidige mann nekter meg å se på telefonen, så kan jeg jo legge sammen 1 + 1... Altså så er det en sannsynlighet for at han da er utro. Og dette kan man igjen finne ut av, ved å feks. bruke detektiv, hvis man gidder.

Men på en annen side så ja, det er vel litt vanskelig å kunne være 110% sikker og vite 110%... Men å vite hvertfall 99% at han ikke er utro, tror jeg er mulig. Hvis man er litt smart og velger en man bare føler på hele seg at man kan stole på så velger man sikkert riktig.  Og hvis jeg får en som er utro, JA, SYND FOR MEG. Da har denne "karman" du snakker om vært en "bitch" og da er det dumt for meg, men sånn er livet... Man vil alltid oppleve både oppturer og nedturer. Ingen har et perfekt liv. Men isåfall, da bare slår jeg opp, så er problemet ute av verden og da finner jeg meg bare en ny..

Sånn JEG personlig tenker, så tror jeg at de konene som har menn som er utro, de har kanskje blitt nektet av mannen å sjekke telefonen hans. Og de har kanskje stolt blind på mannen sin når han har lyvd dem opp i tryne. Mange av dem er sikkert også litt dumme som feks. ikke forstår at mannen er utro når dem feks. finner kondomer i jakkelomma til mannen. Kanskje de ikke vil ha sex med mannen sin og det kan være en årsak til at mennene går å er utro. I dont know.

Når det gjelder forhold så handler det om tillitt. Man må kunne stole på hverandre. Hvis den ene går å er utro, så var det sikkert noe den personen manglet i forholde. Så lenge man er en god og snill kone, og tar vare på helsen sin, så tviler jeg på at mannen gidder å være utro.

Som sagt, disse argumentene mine holder kanskje ikke for deg, men for meg holder de nok. :)

Skrevet som en 20 åring.   Mulig at du kommer til å VITE han er utro, men du kan ikke vet om det kommer til å skje eller ikke.   Mange som er gift og aldri tror at dem de er gift med skal være utro.  Litt mer vanskelig når du leve livets liv, med barn og stress og tidsklemme og plutselig møte din mann en heks på 20 år som har lyst å prøve seg på en gift mann fordi det er moro. 

Men helt greit - du er som 20 åringer flest....opptatt på seg selv og tror verden snur rundt seg.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har full kontroll. Haha, effektivt arbeid TS! Men husk at du må ha tid til studiene også! :)

Om du har tenkt å møte nye og flere hele tiden må du være kritisk til hvem du møter, og ikke sett deg selv i situasjoner som kan være farlige. 

Anonymkode: ab55f...7e9

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har full kontroll. Haha, effektivt arbeid TS! Men husk at du må ha tid til studiene også! :)

Om du har tenkt å møte nye og flere hele tiden må du være kritisk til hvem du møter, og ikke sett deg selv i situasjoner som kan være farlige. 

Anonymkode: ab55f...7e9

Takk! :) Hehe :)
Ja, det er sant, studie får jeg tid til. Synes også det er viktig å få en utdannelse :) 

Takk for råde, jeg skal være forsiktig :)

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Kragebein, mod

Skrevet (endret)

Merkelig hvor nøye du skal være med å få deg en mann som ikke er utro mot deg, men selv så skylder du på at du kun er 21 år og vil ha det gøy. Den dagen du blir gift så syns jeg du skal la andre 21 åringer få ha det gøy også, med mannen din ;) Dele litt. De mennene du møter, møter sikkert flere jenter og kanskje de er yngre og strammere enn deg også(for det er jo det viktigste ).  De forteller selvsagt ikke det til deg, men tenk deg litt om. De lyver for sin kjæreste /kone, så hvorfor ikke for en hvem som helst jente de ikke kjenner? Hvis du er redd for kjønnssykdommer, så bruk kondom

! Du er naiv hvis du tror de kun driver med en om gangen, kanskje de også er voldelige når de får deg på egenhånd.  Men det er ditt valg og ditt problem. 

Endret av wintergirl
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det? For 30 minus 21 er 9.  Og da sier man jo at det der drøye 10 år, fordi 9 er ikke så langt i fra 10? Er hvertfall det jeg har hørt før at noen har sagt. Feks. Det er drøye 10 år til man blir 50, det kan man si hvis man er i begynnelsen av 40 åra?? Eller tar jeg helt feil nå Whatever, gidder ikke henge meg opp i det, hvis jeg har utrykt meg feil så beklager jeg det. Poenget mitt var sikkert at siden jeg er 21 år nå, så er det en god stund til jeg blir 30 :)

Drøye er mer enn, ikke mindre. Feks fra nå til neste fredag er en drøy uke. Fra nå til mandag er mindre enn en uke. 

Anonymkode: 569d5...76d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trodde aldri jeg skulle skrive noe slikt, men dette kan være noe for mannen min.

Jeg var nemlig utro for en tid tilbake. Hadde et kortvarig forhold der jeg ble revet med i noe jeg opplevde som en storm av følelser jeg ikke klarte å kontrollere. Mannen min oppdaget det, og vi har virkelig gått gjennom en stor krise og jeg har vært utrolig lei meg. Nå har vi det bedre en noen gang, men han har på en måte noe "til gode" i forholdet vårt.

Vi er enige om at dersom han også hadde opplevd litt seksuell spenning så hadde "balansen" i forholdet vårt blitt bedre.

Vi er i 40-årene, så det at du er en del yngre er jo bare et pluss - da blir det jo ikke noe "trussel" for ekteskapet. Mannen min er verdens snilleste, slank og veltrent med en lun humor. 

Det er jo kanskje noe slikt trygt og godt du bør se etter, så slipper du å bekymre deg for forsmådde koner og alt spetakkel det fører med seg.

Anonymkode: 8f514...73e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det en gang, og kan ikke si at jeg har sånn veldig dårlig sannvittighet. Det var på utveksling og kjæresten hans var på den andre siden av jorden og jeg kjente henne ikke. Det var ikke spesielt spennende, pirrende eller spesielt, det var egentlig bare helt ok. Jeg rasjonaliserte det vel bort ved at det ikke var noen mulighet i havet for at hun slulle få vite det, med mindre han sa noe, og da følte jeg ikke at jeg såret henne på noen måte. Han er fremdeles sammen med henne og de har to barn nå, jeg har også en samboer og vi har begge gått videre i livet. tenker egentlig ikke så mye på det.

Jeg er litt enig med deg, TS at dette er hans valg og hans ansvar alene, samtidig ville jeg nok ikke gjort det igjen, da jeg har blitt litt mer voksen og innser at jeg potensielt kunne såret ett annet menneske veldig mye. Jeg er helt for at man skal få utforske sin sexualitet og gjøre det som pirrer en, men ikke på bekostning av andre menneskers følelser.

Anonymkode: feb40...95d

• Liker 1
Skrevet
Den 5. april 2016 at 15.07, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å gi deg et svar på disse punktene, fordi det virker som du på en måte tar litt til deg de kommentarene som kommer fra folk.

Jeg tror "alle" som gifter seg vil si at de VET partneren ikke er utro. Hvorfor gifter de seg? Jo fordi de vil leve resten av livet sammen, og da vil man jo tro at partneren ikke vil være utro. Man ser jo også det i mange tråder her hvor den som har vært utro skammer seg og ikke kan forstå det selv, for de ville jo aldri være utro. Dermed er det ingen som med sikkerhet kan si den de gifter seg med aldri vil være utro. 

Jeg vil også tro at "alle" som gifter seg velger en de kan stole på. Det henger igjen sammen med at man har tenkt å dele hele livet sitt med denne personen. Man tenker jo ikke "deg kan jeg ikke stole på, men jeg gifter meg med deg lell jeg". 

Du tror du er en god menneskekjenner, og jeg er enig i at man kan få mye kunnskap gjennom øynene på andre. Likevel kan man ikke leve i den troen om at mn vil vite alt om en person bare fordi man der en god menneskekjenner og kan lese øynene på folk. Noen personer har lært seg hvordan man skjuler ting. Selv er jeg god på å skjule noen følelser for andre, fordi jeg har lært meg det. Da er det ikke lett å lese det i øynene på meg.

Jeg synes det er skummelt at du har et så enormt kontrollbehov at du i et forhold ikke vil godta noen hemmeligheter. Selv ønsker jeg ikke en kjæreste som trekker en konklusjon om utroskap hvis jeg ikke lar han sjekke telefonen min. Det kan faktisk være ting der som er underlagt taushetsplikt grunnet jobben min. Meldinger fra folk han ikke skal se for eksempel. Kanskje vi planlegger en stor overraskelsesfest for han? Og hvis jeg skulle vært utro, hadde jeg ikke da bare kunne sletta meldingene? Og logger på PC kan man faktisk slette. Og privatdetektiv? Har du noen formening om hvor dyrt det er eller? 

Jeg tror ikke menn flest som er utro glemmer kondomer i jakkelommen altså, det er isåfall veldig slurvete av dem. Jeg tror ikke det er så lett å oppdage utroskap. Hadde det vært det, så ville ikke du finni så mange tilbud som du skrøt slik av å finne. Og det holder faktisk ikke å være så snill og pliktoppfyllende, og å gi mannen sex når han ønsker det. Et forhold handler om mer enn det, og grunnene bak utroskap er ofte mer komplekse enn som så. 

Hvis du ønsker spenning, så vil jeg forslå å finne spenning uten å måtte risikere å være delaktig i at andres familieliv ødelegges. Mitt forslag er derfor at du finner deg en mann som lever i et åpent forhold der sex med andre er godtatt. Cupido har mange av disse personene. Men husk å forsikre deg om det, for er også mange der som lyver om denne åpenheten. Men siden du er en så god menneskekjenner så er nok ikke det noe problem for deg...

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...