Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Hundejente skrev:

Jeg er enig. Det er ikke jentas ansvar om en opptatt fyr er utro. Men herregud, jenter flest er jo brødhuer også da. "Kjæresten min ble lurt til å være utro, stakkar! Jeg tilgir ham, men snakker dritt om henne han pulte".

Seriøst jenter, dere er så utrolig naive og dumme iblant ass. Er kjæresten din utro, er det hans skyld, ikke puledokka hans!

Og ja, det har skjedd meg, og ja, jeg var av akkurat samme mening da. Jeg var pissed på kjæresten min, ikke på dama.

Skjerp dere.

Selvsagt er det hans skyld, gjør han det ikke med den ene, så gør han det med en annen, MEN, har folk seriøst så dårlig med samvittighet..... jeg har vært gjennom utroskap, og tro meg, det er noe av det jævligste jeg har opplevd. Hvorfor være med på å påføre en annen smerte, er det jeg lurer på.

• Liker 10
Skrevet
Et øyeblikk siden, Gakkepus skrev:

Selvsagt er det hans skyld, gjør han det ikke med den ene, så gør han det med en annen, MEN, har folk seriøst så dårlig med samvittighet..... jeg har vært gjennom utroskap, og tro meg, det er noe av det jævligste jeg har opplevd. Hvorfor være med på å påføre en annen smerte, er det jeg lurer på.

Poenget er at det ikke er dama som er ansvarlig for smerten din. Hun kjenner deg ikke engang. Det er kjæresten/ektefellen din som er drittsekken, utelukkende. Du er for snill mot ham om du lar ham dele ansvaret med noen andre.

• Liker 1
Skrevet

du legger ut dette bare for å få KG damene til å tilte og det greier du visst også

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hundejente skrev:

For den stakkars mannen din kan jo ikke noe for om han er utro når det kommer en 21-åring og vifter med puppene i ansiktet hans? 

Min mann er ingen stakkers mann. Kommer det en 21-åring og vifter med puppene i ansiktet hans, så vil jeg tro at han forteller hvem han er og hva han jobber med og ta ting der i fra. 

Anonymkode: 7c1d0...b0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sex med en gift mann. Vi møttes på VM, han jobber utenbys, men reiser mye med jobben. Da er vi sammen på hans hotellrom. Beste sexen jeg noen gang har hatt.

Anonymkode: 2d5be...deb

Legger til: Jeg er i midten av 20-åra, han er litt over ti år eldre enn meg.

Anonymkode: 2d5be...deb

Skrevet
Et øyeblikk siden, Hundejente skrev:

Poenget er at det ikke er dama som er ansvarlig for smerten din. Hun kjenner deg ikke engang. Det er kjæresten/ektefellen din som er drittsekken, utelukkende. Du er for snill mot ham om du lar ham dele ansvaret med noen andre.

Hun er ikke ansvarlig, nei, men hun er med på å påføre en annen smerte, siden hun er vet at han er gift/samboer. Det hadde jeg aldri giddi å vært med på, ha sex med en jeg vet har kone, barn, gud veit hva,.... se han finne på unnskyldinger...nei, har mer selvrespekt enn det.

• Liker 6
Skrevet

Jeg lurer på det samme som @Gakkepus. Hvorfor være med på å utføre en annen smerte, selv om det ikke er din skyld? Kanskje mannen hadde gjort det uansett, funnet seg en annen en i steden for deg. Men da hadde i hvert fall ikke du vært involvert. Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til det. Hadde syntes så synd på kona.

Ser du har svart på det at det er jo ikke din skyld. Hun kjenner deg jo ikke. Nei, men du haddde vært delaktig, og dermed skyld. Hadde du hatt empati for mannens partner, hadde du latt være.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Jeg lurer på det samme som @Gakkepus. Hvorfor være med på å utføre en annen smerte, selv om det ikke er din skyld? Kanskje mannen hadde gjort det uansett, funnet seg en annen en i steden for deg. Men da hadde i hvert fall ikke du vært involvert. Jeg hadde i hvert fall ikke hatt samvittighet til det. Hadde syntes så synd på kona.

Ser du har svart på det at det er jo ikke din skyld. Hun kjenner deg jo ikke. Nei, men du haddde vært delaktig, og dermed skyld. Hadde du hatt empati for mannens partner, hadde du latt være.

Enkelt veit ikke hva empati er, dermed foreslår jeg å søke det opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Gifte menn? Ikke gjør det!

Når jeg var ung og dum involverte jeg meg i en gift mann. I ettertid vet jeg at ex-kona (de ble skilt ja..) hans fikk store problemer, samt 2 unger fikk ødelagt familieidyllen pga meg. Veldig dårlig samvittighet nå i ettertid. Trist å vite jeg var årsaken til en ødelagt familie. For han var ikke typen til å være utro og han angret fælt etterpå. Men det var for sent å angre. Mens unge dumme meg bare ville ha et kortere eventyr med en gift mann. Siden det ofte er de gifte mennene som er de kjekkeste.

Anonymkode: 482e0...6d6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Tusen takk til dere som svarer meg seriøst :)<3
Jeg er ikke en gammel dame på 60 år som bare kødder med dere liksom. Og som jeg sa så ønsker jeg positive svar, ikke at dere skal slenge dritt, eller lage en lang diskusjon, da er dere ikke noe bedre selv... Jeg mener ikke å være frekk, men hvis noen blir fornærmet så er det bare å ikke lese tråden, eller bare være care, så enkelt er det.
Og ja, kanskje jeg kan være litt "umoden", men jeg er  hvertfall ikke "kjempe umoden", føler meg og er som en helt vanlig 21 åring og alle vennene mine er på min alder. Og forresten så er man heller ikke voksen før man tør å innrømme at man kan være litt barnslig! Og jeg er hvertfall ikke dum! (Men så klart, dere får tro hva dere vil, hvis dere tror jeg er et troll som er dum så bare tro det). Og jeg er heller ikke KALD, til vanlig er jeg ei helt normal, snill jente. Trener 2-3 ganger i uka, liker å være med venner, feste osv. Men kan jo forstå hva dere mener. Men jeg mener jo ikke å ødelegge for en tredjepart, vil bare ha det litt gøy...

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt. Hva som vil skje i fremtiden har man ingen garanti på. Men HVIS jeg i det hele tatt skal gifte meg når jeg blir 30, så kommer jeg til å velge en mann som jeg VET ikke ønsker noen andre enn meg. Å da skal jeg være 100% sikker på det. Eller i hvertfall 99% sikker. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å komme i den situasjonen selv. Og hvis jeg kommer i den situasjonen så gjør jeg det bare slutt, eller hvis jeg ikke får vite om det og han skjuler det, så ja, da er det "synd" på meg, men da vet jeg det jo ikke, og hvis jeg ikke vet det, så kommer jeg jo ikke til å ha det noe vondt.. Og hvis jeg får mistanke så kan jeg evt. sjekke snappen, skypen, eller fb til min kommende etemann. (Og han kan så klart sjekke meg også, at jeg ikke flørter med noen andre).

Og jeg står fortsatt for det jeg har sagt, at det er den som er i et forhold som er utro, og jeg gjør ikke noe galt. For den personen hadde mest sannsynlig vært utro uansett.

Anonymkode: dc423...469

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oi, sorry for skrivefeil. Mente så klart kommende ektemann* ikke, etemann. Hehe :P:P 

AnonymBruker
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til dere som svarer meg seriøst :)<3
Det jeg skrev er sant. Jeg er ikke en gammel dame på 60 år som bare kødder med dere liksom. 

Skulle en dame på 60 gidde å kødde om noe sånt, tror du? :laugh:

Anonymkode: ea7c6...eab

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle en dame på 60 gidde å kødde om noe sånt, tror du? :laugh:

Anonymkode: ea7c6...eab

Neida, sikkert ikke, men du skjønner poenget mitt. Ville bare si ifra at jeg ikke er et troll, siden noen trodde det..

Gjest 2Bhonest
Skrevet

Du kan få meg. Jeg er ikke gift, men det du ønsker, skal jeg nok levere så bra at sokkene flyr av deg. Jeg er over dobbelt så gammel som deg, men siden du ikke er ute etter noe som kan bli til noe forhold, så skulle ikke det være noe problem.

Siden jeg er så mye eldre enn deg, så er det nettopp det som gjør av vi ikke blir noe par, men du vil bli meget sur når du oppdager at du ikke kan få sexen jeg gir med deg videre den dagen du skal inn i et seriøst forhold...

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo.  Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. :)

Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie..
Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) :) Tusen takk på forhånd alle sammen :)

Du er mao en call girl / prostituert som ønsker å selge dine "tjenester"? 

Fader så patetisk... Herregud asså....

Endret av Snuppi
Skrevet

Noen aktuelle menn på jobben din? Er ofte der utroskap starter. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

hahahaha!  Sitter her og tenker WTF!!  Men neste tanken er at det er synd det er så mange løse, kåte, billig slags der ute som bryr seg ikke noe mer en om seg selv.  Det er veldig mange mannfolk som ønsker kun å ha sex med jenter uten å ha et forhold -  og mest viktig ting - you aren't all that darling - get off your high horse. 

Endret av IamGroot
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Victoriamilan.no

Anonymkode: 17821...43e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med en mann som er samboer, og det varte i tre år omtrent. Vi møttes på VM, og vi var hos meg for det meste. Eller hotell og utendørs noen få ganger. Jeg er singel så jeg har mulighet hjemme hos meg. VI hadde veldig god sex, men alt var selvsagt på hans premisser. Vil ikke anbefale dette for noen for det blir lett vanskelig. Jeg fikk følelser for han og endte opp med å bli såret og lei meg. Kjenner ikke samboeren og har aldri prøvd å avsløre han selv om jeg hadde lyst til det. Finn deg heller en singel mann som ff som flere foreslår her. Det er bedre, og da får du ikke de tilleggsproblemene med at han er gift eller samboende. 

Anonymkode: 76c35...56d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt. Hva som vil skje i fremtiden har man ingen garanti på. Men HVIS jeg i det hele tatt skal gifte meg når jeg blir 30, så kommer jeg til å velge en mann som jeg VET ikke ønsker noen andre enn meg. Å da skal jeg være 100% sikker på det. Eller i hvertfall 99% sikker. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å komme i den situasjonen selv. Og hvis jeg kommer i den situasjonen så gjør jeg det bare slutt, eller hvis jeg ikke får vite om det og han skjuler det, så ja, da er det "synd" på meg, men da vet jeg det jo ikke, og hvis jeg ikke vet det, så kommer jeg jo ikke til å ha det noe vondt.. Og hvis jeg får mistanke så kan jeg evt. sjekke snappen, skypen, eller fb til min kommende etemann. (Og han kan så klart sjekke meg også, at jeg ikke flørter med noen andre).

Og jeg står fortsatt for det jeg har sagt, at det er den som er i et forhold som er utro, og jeg gjør ikke noe galt. For den personen hadde mest sannsynlig vært utro uansett.

Hehe, hvis dette ikke er en spøk så har du i hvert fall mye å lære. :P Alle par har hatt den tiden da de er nyforelsket og ingen ønsket noen andre i hele verden, men ting kan endre seg når det har gått noen år, det vil du også oppleve etter hvert. Du tror du bare kommer til å gjøre det slutt, men når du plutselig en dag får sjokk fordi mannen din har forelsket seg i ei som er yngre enn deg, så blir du såret og det kommer til å gjøre vondt. Jeg er enig i at mesteparten ligger på den som er i forhold, men jeg synes heller ikke noe om å bevisst legge seg etter andre sine partnere. Du kan også ende opp med at du mister noen venninner, de færreste jenter vil ha ei venninne som liker å flørte med de som er opptatt og som ikke har noe i mot utroskap.    

Anonymkode: 1f50a...dd0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...