AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Del Skrevet 31. mars 2016 Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo. Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie.. Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) Tusen takk på forhånd alle sammen Anonymkode: dc423...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Solstrålen. Skrevet 31. mars 2016 Populært innlegg #2 Del Skrevet 31. mars 2016 En dag i framtiden når du er gift og har hus og barn og mannen din er utro. Da har jeg bare en ting å si: KARMA. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Del Skrevet 31. mars 2016 Håper ingen hjelper deg. Anonymkode: ea7c6...eab 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Del Skrevet 31. mars 2016 Friksjon I fitta over alt? 😂 Null respekt til deg for å si det sånn, null empati. du klarer ikke å sette deg I situasjonen til kona eller er det så viktig å ha sex med akkurat den mannen? Anonymkode: 9badf...b94 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Del Skrevet 31. mars 2016 Hva mener du med friksjon i fitta? Synes jo det virker spennende med en som allerede er opptatt, hvis du skjønner. Det er spennende fordi man gjør noe man "ikke har lov til". Har litt erfaring med dette før. Da jeg var 16 år og det ble slutt mellom meg og x-min og han fant seg ei ny kjæreste, så fortsatte jeg og han å ha sex fordeom. (Var hans forslag og jeg likte han fortsatt og gikk derfor med på det). Det var kjempe gøy. Jeg sneik meg til han osv. En annen positiv ting ved å ha sex med en som er opptatt er at jeg slipper forpliktelser og sjalusi og får oppmerksomhet. Som sagt, kona (dama) får jo ikke vite noe. Det er et utrykk som heter: det man ikke vet, det har man ikke vondt av Anonymkode: dc423...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 31. mars 2016 #6 Del Skrevet 31. mars 2016 Isj ....umoden er du iallfall. Lykke til 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #7 Del Skrevet 31. mars 2016 Håper du synes det er like gøy når du er 30 år og gift, og mannen din puler rundt på en 20 åring! Anonymkode: 88e82...536 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Del Skrevet 31. mars 2016 Hold deg unna min mann. Finn deg en fri og frank FF. Anonymkode: 7c1d0...b0a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Del Skrevet 31. mars 2016 Siden du bare får svar du IKKE ber om skal jeg forsøke å gi et svar som er mer ønsket / positivt. Dra på byen, stikk på baren på hoteller, business menn f.eks. tenk etter hvor menn kan være. Tror ikke den oppgaven er så vanskelig å løse. Til din fordel kan du se etter menn med ring på fingeren, for å late som at du ikke har sett den, tease litt med blikk og antrekk på utesteder eller hvor du enn er. Anonymkode: ef7db...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 31. mars 2016 #10 Del Skrevet 31. mars 2016 Helt seriøst syns jeg det du planlegger er bare tull! Og det er faktisk ingenting som tilsier at en mann nødvendigvis er veldig god i senga selv om han er gift/samboene! Hvor du treffer dem? På hotellbarer og på sjekkesteder på nett er sikre tips for å finne en. Siden de har familie, må du stille leiligheten din til disp for sextreff, og det blir alltid på deres premisser og tid, så du vil ikke bli noe annet en knulledukke så lenge det foregår. Tenker heller at du prøver å finne en fyr som er singel og bare vil ha det litt moro, de finnes faktisk mange av dem også! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 31. mars 2016 #11 Del Skrevet 31. mars 2016 Nå skal du få et slikt svar du ikke ønsker, men sånn er KG - en får ta de svarene du får! Hvis motivasjonen din er at du finner "forbudt-sex" pirrende, så er du ikke bedre enn den som bedrar. Det er nok av ugifte som gjør samme nytten, og det er fullt mulig å ha et tilfredsstillende sexliv uten å involvere uskyldige 3. personer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #12 Del Skrevet 31. mars 2016 Ingen respekt fra meg. Du aner ikke hva utroskap kan gjøre og ofte er det ikke bare kona som blir såret av det men små barn kan lide av et ødelagt ekteskap.. Men du bryr deg ikke? Du ønsker virkelig å blande deg inni andres forhold? Da har jeg en ting å si til deg. Du er KALD. Anonymkode: 46c0c...382 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #13 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg landet tilfeldigvis inn i et forhold med en gift mann. Vi møttes via jobb utvikling fra hans side. Han fortalte først han var singel. Selv om vi har kommet over en del humper så er der ikke å anbefale. Han har gått fra kona, og vi bor sammen, men det lå aldri i kortene i utgangspunktet. Han skulle gå fra henne in the first place da de tydelig hadde et veldig trist forhold. De holdt sammen for en del praktiske ting. Etter jeg hadde skjelt han ut og bett han dra til helvete fordi han løy gikk jeg likevel med på å treffe han, her skjedde mye i mellomtiden. Jeg har ikke alltid følt meg så høy i hatten, men vi ble forelsket omtrent med det første vi så hverandre. Jeg trodde ikke på soulmates, men han er min... Det skjedde bare, og vi slet med å holde oss unna hverandre. Vi var enige om kun å treffes for å ha det hyggelig, spise og evnt ha sex, ikke noe mer. Det utviklet seg ganske fort og erklærte ting på rekke og rad. Jeg ble helt paff og har holdt igjen hele veien. Da han etter hvert sa han skulle gå fra kona hørte jeg aldri noe om at han skulle komme til meg, det var aldri planen heller. Vi fortsatte å ses som ... venner eller et slags par, og helt til han en dag sa at han ville være med meg. Selv om han bevisst ikke gikk inn for å være utro, ikke har han gjort det før heller, så vil jeg ikke gå rundt og påstå at "dette er hans valg". Jeg tenkte først at "er det ikke meg så er det en annen", men det stemte nok ikke helt. I tillegg til at du aldri 100% kan vite hva som er grunnen til at en gift mann kommer og er med deg. Ikke noe jeg personlig ville oppsøkt eller bevisst prøvd å få tak i, og forstår ikke helt hvorfor det er planen din heller. Det går fint an å ligge med en eldre rik mann som faktisk ER singel, men ikke ønsker et forhold likevel... Anonymkode: 49daf...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #14 Del Skrevet 31. mars 2016 Det er vanskelig for ei på 21 år å sette seg inn i at om noen få år er det du selv som blir forbigått av de nye 20- åringene som gjerne vil være med din mann, gled deg. Anonymkode: 1f50a...dd0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #15 Del Skrevet 31. mars 2016 Jaja... du får få et seriøst svar også da. Ja, jeg har hatt sex med en gift mann. Jeg er selv på din alder, han var dobbelt så gammel. Vi holdt på i to år og har fortsatt kontakt, men bestemte oss for å slutte å ha sex fordi for mange folk visste om oss og spurte om vi var sammen osv. Traff ham på et sted der han spilte konsert. Vi kom i snakk og det viste seg at vi driver med noe av det samme, så han inviterte meg til hotellrommet sitt så vi kunne drive med dette sammen (helt uskylding i utgangspunktet), men der begynte vi å drikke og så begynte ting å skje. Han er musiker og reiser rundt og spiller konserter. Vi bor i ulike land, og har møttes i tre forskjellige land. Vi har møttes der han spiller konsert, jeg delte da hotellrom med ham. Alle i bandet hans visste om oss, men kona vet ingenting.. så vidt jeg vet i hvert fall. Kunne gå flere måneder mellom hvert møte, eller bare et par uker. Sexen var helt fantastisk, men det er ikke noe stort problem for meg at det er over da jeg aldri var forelsket i ham. Anonymkode: 1c758...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellibell96 Skrevet 31. mars 2016 #16 Del Skrevet 31. mars 2016 Last ned tinder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 31. mars 2016 #17 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg er enig. Det er ikke jentas ansvar om en opptatt fyr er utro. Men herregud, jenter flest er jo brødhuer også da. "Kjæresten min ble lurt til å være utro, stakkar! Jeg tilgir ham, men snakker dritt om henne han pulte". Seriøst jenter, dere er så utrolig naive og dumme iblant ass. Er kjæresten din utro, er det hans skyld, ikke puledokka hans! Og ja, det har skjedd meg, og ja, jeg var av akkurat samme mening da. Jeg var pissed på kjæresten min, ikke på dama. Skjerp dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 31. mars 2016 #18 Del Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hold deg unna min mann. Finn deg en fri og frank FF. Anonymkode: 7c1d0...b0a For den stakkars mannen din kan jo ikke noe for om han er utro når det kommer en 21-åring og vifter med puppene i ansiktet hans? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hundejente Skrevet 31. mars 2016 #19 Del Skrevet 31. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper du synes det er like gøy når du er 30 år og gift, og mannen din puler rundt på en 20 åring! Anonymkode: 88e82...536 Det er ikke alle som gidder å være sammen med menn som puler rundt på andre. "Jammen jeg visste ingenting!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #20 Del Skrevet 31. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo. Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie.. Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) Tusen takk på forhånd alle sammen Anonymkode: dc423...469 Jeg har sex med en gift mann. Vi møttes på VM, han jobber utenbys, men reiser mye med jobben. Da er vi sammen på hans hotellrom. Beste sexen jeg noen gang har hatt. Anonymkode: 2d5be...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå