AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Hun er tydligvis fryktelig sjalu på meg. Det er over 5 år siden det ble slutt mellom oss. Jeg har samboer også, og det er INGEN fare for at jeg vil ha ham tilbake! Hun takler ikke at vi har noe kontakt, og blir sur om jeg ringer eller sender mld om noe.. Det er egenlig helt på trynet at det skal være sånn fordi jeg liker henne og kunne godt tenkt meg at vi også kunne være i samme rom og ha litt kontakt😜 Noen som har tips? Skulle gjerne snakket med henne, men jeg tror hun hadde lagt på om jeg ringte. Kunne kansje sendt en sms, men hva skulle jeg skrevet? Anonymkode: 1f88e...bb6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Har dere barn sammen? Hvorfor må du egentlig sende han meldinger og ha kontakt om dere ikke har barn? Har dere barn, så ville jeg snakket ut med henne, det letter ting for alle. Har dere ikke barn, så ville jeg faktisk kuttet kontakten med xn og denne dama. Han er en ex. På tide å gå videre.. Anonymkode: d409c...aba 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere barn sammen? Hvorfor må du egentlig sende han meldinger og ha kontakt om dere ikke har barn? Har dere barn, så ville jeg snakket ut med henne, det letter ting for alle. Har dere ikke barn, så ville jeg faktisk kuttet kontakten med xn og denne dama. Han er en ex. På tide å gå videre.. Anonymkode: d409c...aba Vi har barn sammen ja, derfor vi bør ha et minimum av kontakt. Nå er det sånn at ungene må gå ut og inn alene når de skal ha samvær. Jeg kan ikke gå ut til han, og han kan ikke hjelpe de å bære tingene sine opp. Om jeg eller han lurer på noe ang samværshelger el. kan vi ikke snakke direkte, det går mellom et annet familiemedlem. Det har vært endel styr mellom oss før, etter bruddet, men vi har alltid hatt et godt samarbeid ang ungene. Dette har blitt litt vanskelig nå. Jeg føyer meg etter dette fordi jeg ikke er interessert i at han skal få bråk med samboeren. Ungene er kjempeglad i henne, og hun gjør en flott jobb med de når de er der☺ Kunne bare ønske at vi kunne fått til et samarbeid også. Slik at vi kunne gått alle sammen på avslutninger ol. Anonymkode: 1f88e...bb6 1
Gjest Snuppi Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har barn sammen ja, derfor vi bør ha et minimum av kontakt. Nå er det sånn at ungene må gå ut og inn alene når de skal ha samvær. Jeg kan ikke gå ut til han, og han kan ikke hjelpe de å bære tingene sine opp. Om jeg eller han lurer på noe ang samværshelger el. kan vi ikke snakke direkte, det går mellom et annet familiemedlem. Det har vært endel styr mellom oss før, etter bruddet, men vi har alltid hatt et godt samarbeid ang ungene. Dette har blitt litt vanskelig nå. Jeg føyer meg etter dette fordi jeg ikke er interessert i at han skal få bråk med samboeren. Ungene er kjempeglad i henne, og hun gjør en flott jobb med de når de er der☺ Kunne bare ønske at vi kunne fått til et samarbeid også. Slik at vi kunne gått alle sammen på avslutninger ol. Anonymkode: 1f88e...bb6 Jeg tror at det er fint lite du kan gjøre med denne situasjonen. Om du tar kontakt for å ta opp sjalusien hennes kan du risikere at det bare blir enda verre. Det er eksen din som må ta en alvorsprat med henne da hun ødelegger samarbeidet dere i mellom. Det er ikke akseptabelt at et voksent menneske skal få lov til å oppføre seg som et lite barn. Hva med å ta dette med fam.vern kontoret? Hele bøtteballetten inn på et møte for å prøve å finne en løsning.
Daria Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har barn sammen ja, derfor vi bør ha et minimum av kontakt. Nå er det sånn at ungene må gå ut og inn alene når de skal ha samvær. Jeg kan ikke gå ut til han, og han kan ikke hjelpe de å bære tingene sine opp. Om jeg eller han lurer på noe ang samværshelger el. kan vi ikke snakke direkte, det går mellom et annet familiemedlem. Det har vært endel styr mellom oss før, etter bruddet, men vi har alltid hatt et godt samarbeid ang ungene. Dette har blitt litt vanskelig nå. Men unnskyld meg, hva er det for en dott av en mann som finner seg i dette fra samboeren sin? Dere "kan ikke" snakke direkte sammen om felles barn? Hun får diktere og ødelegge et etter forholdene godt foreldresamarbeid, og han lar henne gjøre det?Her handler det ikke om hva du kan/bør gjøre, men om hva han må gjøre. 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 6 minutter siden, Daria skrev: Men unnskyld meg, hva er det for en dott av en mann som finner seg i dette fra samboeren sin? Dere "kan ikke" snakke direkte sammen om felles barn? Hun får diktere og ødelegge et etter forholdene godt foreldresamarbeid, og han lar henne gjøre det?Her handler det ikke om hva du kan/bør gjøre, men om hva han må gjøre. Min mann er nøyaktig lik mot sin eks, og lar barnet bære tingene til mor ved levering og vegrer seg for å ta imot ting direkte fra mor når han henter. Han er selv grunnen til at samarbeidet er slik, samtidig som jeg vil tro at esken hans tror det er meg som ikke liker at han snakker med henne. Min mann sier ikke en gang hei til mor og ignorerer henne om hun spør om noe/svarer vagt. KAN det være at det er mannen her som gjør det samme, hvor der kan virke som om det er samboeren skn feil? Husker selv at jeg ønsket å ha god relasjon til eksem på grunn av barna og at man alle kan snakke sammen, men det var det lite optimisme om.... Anonymkode: 3dcf4...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå