Gjest simsam Skrevet 31. mars 2016 #1 Del Skrevet 31. mars 2016 (endret) Mannen min er fra en annen bygd og har derfor lite kontakt med sine barndomskompiser, og det er vanskelig å bli kjent med nye i vår alder. Selv har jeg venner som har flyttet utenbys. Det hadde vært kjekt om det var noen karer her som kunne tenkt seg en kompis å skravle med. Vi kunne også tenkt oss et vennepar eller to å omgås, invitere hverandre på middager, reise på turer osv. Dette er i Ålesundsområdet... vi er i 30 årene, men unge til sinns... Du kan godt være fra 26-46 :D Håper noen tar kontakt (Skriv mailen din her) Endret 31. mars 2016 av simsam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vonta Skrevet 1. april 2016 #2 Del Skrevet 1. april 2016 Hei! vi er et par som søker vennepar å gå på dobbel date med og noen å invitere på middag. Min mann ser etter kompiser og! Men nå er det sånn at vi bor i bergen så det går jo ikke. Håper dere finner noen da! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby0ne Skrevet 11. april 2016 #3 Del Skrevet 11. april 2016 Vi er også et par i samme situasjon som dere som har skrevet ovenfor. Men vi holder til på Sørlandet. Og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre par som kunne tenke seg å omgås, treffes og finne på gøye ting/ turer osv :-) Det er bare å ta kontakt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby0ne Skrevet 11. april 2016 #4 Del Skrevet 11. april 2016 Den 31. mars 2016 at 9.24, simsam skrev: Mannen min er fra en annen bygd og har derfor lite kontakt med sine barndomskompiser, og det er vanskelig å bli kjent med nye i vår alder. Selv har jeg venner som har flyttet utenbys. Det hadde vært kjekt om det var noen karer her som kunne tenkt seg en kompis å skravle med. Vi kunne også tenkt oss et vennepar eller to å omgås, invitere hverandre på middager, reise på turer osv. Dette er i Ålesundsområdet... vi er i 30 årene, men unge til sinns... Du kan godt være fra 26-46 :D Håper noen tar kontakt (Skriv mailen din her) Hei :-) Synd dere bor så langt borte, hadde vært gøy å truffet dere :-) Håper det ordner seg for dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby0ne Skrevet 11. april 2016 #5 Del Skrevet 11. april 2016 Den 1. april 2016 at 12.08, Vonta skrev: Hei! vi er et par som søker vennepar å gå på dobbel date med og noen å invitere på middag. Min mann ser etter kompiser og! Men nå er det sånn at vi bor i bergen så det går jo ikke. Håper dere finner noen da! lykke til! Hei :-) Synd dere bor så langt borte, hadde vært gøy å truffet dere :-) Håper det ordner seg for dere :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabetht Skrevet 6. juni 2016 #6 Del Skrevet 6. juni 2016 Den 1.4.2016 at 12.08, Vonta skrev: Hei! vi er et par som søker vennepar å gå på dobbel date med og noen å invitere på middag. Min mann ser etter kompiser og! Men nå er det sånn at vi bor i bergen så det går jo ikke. Håper dere finner noen da! lykke til! Heisann :-) Jeg og min samboer er opprinelig fra Bergen men bor i Sogndal. Vi reiser en del til Bergen når vi har fri, men ingen av vennene hans i Bergen har tid til og finne på noe, så det hadde vært kjekt og hatt noen og være sammen med også når vi er der også :-) Han er 28 og jeg er er 23 år gammel Nå vet ikke jeg hvor gamle dere er da :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 7. juni 2016 #7 Del Skrevet 7. juni 2016 Den 11.04.2016 at 18.00, Baby0ne skrev: Vi er også et par i samme situasjon som dere som har skrevet ovenfor. Men vi holder til på Sørlandet. Og ønsker gjerne å komme i kontakt med andre par som kunne tenke seg å omgås, treffes og finne på gøye ting/ turer osv :-) Det er bare å ta kontakt :-) Hvor på Sørlandet er dere fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millamoren Skrevet 21. desember 2019 #8 Del Skrevet 21. desember 2019 På 1.4.2016 den 12.08, Gjest Vonta skrev: Hei! vi er et par som søker vennepar å gå på dobbel date med og noen å invitere på middag. Min mann ser etter kompiser og! Men nå er det sånn at vi bor i bergen så det går jo ikke. Håper dere finner noen da! lykke til! På 1.4.2016 den 12.08, Gjest Vonta skrev: Hei! vi er et par som søker vennepar å gå på dobbel date med og noen å invitere på middag. Min mann ser etter kompiser og! Men nå er det sånn at vi bor i bergen så det går jo ikke. Håper dere finner noen da! lykke til! Hei vi er et par som bor i Bergen med våres 7 år gamle sønn, som søker vennepar til å finne på noe. Hvor i Bergen bor dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå