Gå til innhold

Hvor mye fikk du igjen / ble skyldig på skatten i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "fikk" igjen 9000,-! Trekker ekstra hver mnd så jeg er sikker på at jeg ikke skal gå i minus :-)

hvor mye fikk du igjen? Evt ble skyldig?

Anonymkode: 946ad...3c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får igjen rundt 15 000. Har to ekstrajobber (student), så må dermed ha et høyt prosenttrekk på den ene. Når jeg da i tillegg sparer i BSU, så skulle jeg egentlig kun betalt noen hundrelapper i skatt. Passer meg fint, siden jeg får igjen skattepengene i en måned hvor jeg ikke får stipend.

Anonymkode: 07488...83f

Skrevet

Restskatt på 3905. 

Skrevet

48 300 kr igjen på skatten. Over 2000 kr mer enn i fjor.

Det ble mer i fradrag enn beregnet, jeg endret skattetrekket i fjor for å unngå å få igjen så mye. Men mye av grunnen er at vi kjøpte ny bolig i fjor, i tillegg til at jeg har betalt ned på studielånet.

Har justert skattetrekket ytterligere, jeg vil helst ikke ha igjen så mye til neste år. Blir en fin sommerferie for min/vår del ihvertfall (pengene skal uansett gå til det). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Får igjen 12000 😊 Kommer godt med,  men  har trukket litt ekstra helt bevisst 😊

Skrevet

Får igjen svimlende 800 kr 😂

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Får igjen ca 8500. Har tabelltrekk så jeg vet egentlig ikke helt hva som har skjedd. Tjente bare i underkant av 140 000 ved siden av inntekt fra Lånekassen. 

Anonymkode: e4049...125

AnonymBruker
Skrevet

Må betale 920 kr, men tror dette er feil. Må inn å studere det senere, tror ikke barnehagekostnaden er tatt med i beregningene.

Mannen får igjen 32.000,- Skal rett inn på bufferkonto ☺

Anonymkode: e4fb1...f91

Gjest Badebuksa
Skrevet

Enda en tråd om dette!? Seriøst!?

Jeg fikk igjen 6 000 000 kr. Holder det, eller?

Skrevet

4300,- i restskatt, noe som var litt forventet. 

Skrevet

Jeg oppdaget et par feil i selvangivelsen, så baksmellen på 5400,- er ikke riktig. De har plutselig fjernet min halvdel av boliglånsgjeld fra meg og satt alt på mannen. Dette stemmer ikke, vi skal ha halvparten hver av rentefradraget. Etter hva jeg har regnet ut, er det rundt 6000,- kr tilbake pga det, og da ender jeg opp med noen få hundrelapper i pluss (tilbake).

AnonymBruker
Skrevet

Restskatt 44kr, tåler den smellen. :)

Anonymkode: 39df9...5b2

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

20 000 til gode. 

Anonymkode: c35d8...808

AnonymBruker
Skrevet

Fikk igjen 31 000.

Anonymkode: c448c...c6b

Skrevet

Får igjen ca. 3000,- :-)

AnonymBruker
Skrevet

Får igjen 34 000 kr. Går rett inn på mammaperm kontoen jeg og mannen har opprettet. Med tanke på at jeg skal gå hjemme et år med sønnen vår 😊

Anonymkode: 8b370...8b5

AnonymBruker
Skrevet

skyldig 4700.... det passer egentlig jævlig dårlig nå....

Anonymkode: 4ea8d...d7a

Skrevet

Foreløpig tilgode 24000kr, men så hadde de igjen gjort feil på fradrag for enslig forsørger. Har kun fått delt omsorg istedet for hel omsorg. Så etter at jeg regnet på det, får jeg igjen 33000kr

AnonymBruker
Skrevet

Ca 11000 til gode, meg og mannen. (rentene på boliglånet kommer alltid på ham..)

Anonymkode: bb990...688

Skrevet

Restskatt på 1 574,-, helt etter planen. Betaler inn 1 475,- innen 31. mai, siden restskatt under 100 kr ikke kreves inn:-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...