Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eksperimentert med forskjellige typer sjampo og balsam i alle de år og jeg finner ikke noen som passer meg. Jeg farger håret, fra lyst til veldig mørkt (har svart for det meste, noen ganger en helt vanlig mørkebrun farge). Håret mitt er tynt og fint, jeg har fall og tidvis krøller i håret men bruker å rette det litt ut. Det rekker meg til nedenfor skuldrene, men det er så pistrende at jeg kommer nok til å klippe det noen cm nå til våren. 

Greia er at jeg bruker mye stylingprodukter i håret for at det skal se fint ut. Dette er da spesielt hårpudder og sjampo med bra hold. Jeg bruker også tørrsjampo den andre dagen, men må altså vaske håret for eksempel mandagskvelden, så må jeg vaske det igjen onsdagskvelden, en sjelden gang hver dag. Jeg har rensesjampo fra Davines + balsam som jeg liker veldig godt, men dette er da dyprens, ikke hverdagssjampo. 

Noen som har forslag til en sjampo og balsam som vil passe håret mitt? Per nå bruker jeg Tigi Bed Head Color Goddess, men jeg haaaater balsamen. Har sett på LUSH Rehab sjampoen blant annet og lurer på om dette kan være noe, men hvordan er LUSH sine sjampoer for farget hår? Jeg tenker da på de flytende, de i fast form har jeg prøvd 2-3 av og likte dem ikke. 

Anonymkode: 02f1b...a3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aaaaanyone???? 

Anonymkode: 02f1b...a3d

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lush, sånn i det store og hele, også hårproduktene :)
Jeg har ikke prøvd Rehab, men hvis du bor i nærheten av Lush ville jeg gått og forhørt meg først og fremst :)

Skrevet

Redken er som regel kjempebra. Dyr, men kjempebra. Ellers har jeg også begynt med Goldwell, som er kjempebra. Igjen... dyrt frisørmerke, men utrolig bra.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd med Zion Health (jasmine peach), den lukter så sinnsykt godt og er mild for hodebunnen. Har en del hår på hodet selv og ikke alltid lett å få vasket det grundig, men med den sjampoen går alt bra :)

Endret av Eighth Planet
skriveleif
Skrevet

Jeg liker shampo og balsam fra Pureology. Den turkise serien, husker ikke i farten hva den heter. Den er organisk og tester ikke på dyr, noe både redken og Tigi gjør. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tykt hår med mye fall og krøller og har gjennom ungdomsårene testet en hel haug av shampoer. Favorittene mine er Joico K-pack (deep penetrating?)-serien, og den oransje serien til Kerastase. Førstnevnte har jeg brukt i 10 år(!) Bruker innimellom fuktmaske og leave-in kur fra kerastase og redken.

Jeg vasker håret  max to ganger i uken, og bruker tørrshampoo siste dagen. (Jeg er ikke plaget med oljete hår) 😊

Tigi har jeg aldri hørt noe bra om i shampoo-retningen.

(Jeg har akkurat bestilt ny k-pack fra blivakker, duo-tilbud!)

Anonymkode: e4ff3...fab

Skrevet

Jeg får fett hår etter bare en halv dag sv sjampoene fra Redken, spesielt av serien for farget hår. Høres ut som jeg har ca samme hårtype som TS. Er fornøyd med balsam og hårkur fra Redken. Har dessverre ingen gode råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...