Gjest Citronella Skrevet 31. mars 2016 #1 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg tror kanskje @Arabella. Fordi hun fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Del Skrevet 31. mars 2016 37 minutter siden, Citronella skrev: Jeg tror kanskje @Arabella. Fordi hun fortjener det. Jeg vet ikke hvem jeg ville servert det til, fordi jeg ikke vet hvem som liker det. Men alle skulle fått servert sin yndlingsrett til frokost i dag! Anonymkode: 77168...121 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 31. mars 2016 #3 Del Skrevet 31. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvem jeg ville servert det til, fordi jeg ikke vet hvem som liker det. Men alle skulle fått servert sin yndlingsrett til frokost i dag! Anonymkode: 77168...121 Det er en veldig god tanke. Hva er din yndlingsfrokost? Jeg er ikke i Norge, så ikke frokost her nå. Men et porsjert egg er perfekt. Anytime. På en ristet scone. Med hollandaise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Del Skrevet 31. mars 2016 Deg Anonymkode: ea3cb...7ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2016 #5 Del Skrevet 31. mars 2016 Jeg har sett denslags eggelaging på tv/nett og har gått i gang med nokså krum hals. Resultatet ble ikke helt som "de andre" lager det, så jeg har gått over til å kalle mine for "porsjonert" egg. Det er egg det også og godt smaker det. Jeg gir ett til @Jacklost i dag. Godt med litt næring i kroppen for en erfaren og staut forumrytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 31. mars 2016 #6 Del Skrevet 31. mars 2016 Et perfekt porsjert egg? Det ville jeg tatt selv. Har aldri smakt det. Det ser litt spennende og ekkelt ut på én gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå