Gå til innhold

Forkjølet spedbarn. Være med ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om Torstein begynner å bli forkjølet. Han har en del produksjon av snørr og han hoster rett som det er. Han er også litt surklete i halsen, spesielt når han spiser. Men matlysta er på topp og han er like aktiv som før (spreller og styrer) så det er ikke feber. Må i banken idag, men kan jeg ta han med ut når han er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har ham i vognen og pakker ham godt inn, skulle det vel ikke være noe galt i det? Frisk luft har aldri tatt knekken på noen, så lenge de ikke fryser, såvidt jeg kan forstå...

Skrevet
Frisk luft har aldri tatt knekken på noen' date=' så lenge de ikke fryser, såvidt jeg kan forstå...[/quote']

Helt enig! Jeg har ihvertfall ikke tatt noen store hensyn når Maria har vært litt snufsete. Det er selvfølgelig noe annet hvis barnet har feber og er slapp!

Skrevet

Fysioterapeuten jeg går til (for bekkenet) fortalte meg i dag at det er sånn at akkurat i det forkjølelsen bryter ut, så får man ekstra nedsatt immunforsvar. Da er det bare å holde seg i ro og gjerne dytte innpå c-vitaminer.

Vet ikke hvor sant det er, men hun sa nå så da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...