Gå til innhold

Er daten muligens homofil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er litt tøysete, men jeg har tatt meg selv i å tenke om fyren jeg dater egentlig er homofil. Dette er en fyr i slutten av tredveårene..Kan dere hjelpe meg å tolke litt? :P 

Årsakene:

- Han er litt feminin av seg, opptatt av hva han har på seg, generellt opptatt av moter, leser et moteblad for menn fast hver måned (jeg leser ikke noe blader, syntes det er bare fjas..Litt overrasket over at han gjør det, dette er ikke et blad med nakne damer i heller:p )

- Han er opptatt av egenpleie, dette har jeg aldri vært borti før.. Jeg mener som i at han tar hudpleie og fikser negler (ikke neglelakk og sånt altså) osv jevnlig

- Det at mange faktisk har spurt han/gått utifra at han er homofil.. (Han blir visst ofte sjekket opp av homofile som får sjokk når han sier at han ikke er homo).

- Vi har vært på 9 dater og han har enda ikke forsøkt å ha sex..

Hva hadde dere tenkt?? Skal møte han igjen i helgen.. Men lurer på om jeg bør avlyse siden jeg tenker sånn om han:s Skal sies at jeg alltid har vært med veldig machomenn, så kan hende jeg bare har litt dårlig sammenligningsgrunnlag for hva som er vanlig osv

Anonymkode: bf540...759

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Men hvorfor skal han date deg da? 

Han virker unektelig forfengelig,men det er jo også noen heterofile menn som er det. Eksen min brukte lenger tid enn meg når vi skulle i selskap fks. Han var utrolig forfengelig,men Macho da. Trente styrkeløft også,bare pga at han ville se bedre ut. 

Men vet jo ikke med din. Du bør jo ikke la tankene stoppe deg om du liker ham da. Hvordan interesser har han da? De kan lettere gi en liten pekepinn. Uten at det heller er noe bevis akkurat:-)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært på 9 dater og han har enda ikke forsøkt å ha sex..

Har du? Hvis ikke, kan det tenkes at du er lesbisk?

Anonymkode: 59240...542

• Liker 13
Skrevet

Man kan aldri dømme noen på forfengelighet om hvilken seksualitet de er.

Kanskje han liker å vente, kanskje han vil fokusere på å bli kjent og ha det trivelig sammen framfor å hoppe i høyet.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Pleier vanligvis å roe ned slike spekulasjoner her inne, men 9 dater uten ønske om sex, og leser moteblader?

Hadde nok vært veldig skeptisk....

Endret av Betty Blue
Skrevet

sikkert bare usikker på seg selv 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han ville vente. Samtidig tar han masse initiativ og virker veldig interessert..

4 timer siden, Betty Blue skrev:

Pleier vanligvis å roe ned slike spekulasjoner her inne, men 9 dater uten ønske om sex, og leser moteblader?

Hadde nok vært veldig skeptisk....

Ja :s samme jeg tenker..

Skrevet

Hvorfor skulle han date deg og takke nei når menn sjekker han opp hvis han var homo? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, peppermyntete skrev:

Hvorfor skulle han date deg og takke nei når menn sjekker han opp hvis han var homo? 

Nei si det. Skaphomse? Det er jo ikke alle som trives med å komme ut av skapet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes da metroseksuelle menn, så dette trenger jo ikke tyde på at han er homofil. At han ikke vil ha sex så tidlig tyder jo heller ikke på det. 

Jeg er likevel litt enig i det siste du skriver. Når du tenker sånn om han er det kanskje greit å reevaluere relasjonen du har med han.

Anonymkode: b94a7...517

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han ville vente. Samtidig tar han masse initiativ og virker veldig interessert..

Ja :s samme jeg tenker..

Ville du også vente? Og er han fysisk med deg ellers, holder rundt deg og kysser deg med glød? Det må være ufattelig kjipt å feilaktig bli tatt for å være homofil og gå glipp av muligheter med det motsatte kjønn på grunn av det, men samtidig vil man jo helst ikke risikere at kjæresten plutselig "kommer ut av skapet" etter at man har forelsket seg dypt, og delt livet sammen i mange år :/. En tredje mulighet her er kanskje at han er bifil?

Kjenner han noen homofile, og har han et relativt fordomsfritt syn på homofili generelt? I så fall hadde nok det beroliget meg, siden jeg da hadde tenkt at han ikke hadde hatt så stort behov for et skap å gjemme seg i.

Endret av Betty Blue
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei si det. Skaphomse? Det er jo ikke alle som trives med å komme ut av skapet?

I hans alder? Større sjans for at han bare liker å stelle seg og se ordentlig ut tenker jeg. 

Synes faktisk litt synd på menn. Vil de ha sex med en gang blir de beskyldt for å bruke kvinnen, vil de vente med sex og bli skikkelig kjent er de homo..

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spot on :laugh: 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, peppermyntete skrev:

I hans alder? Større sjans for at han bare liker å stelle seg og se ordentlig ut tenker jeg. 

Synes faktisk litt synd på menn. Vil de ha sex med en gang blir de beskyldt for å bruke kvinnen, vil de vente med sex og bli skikkelig kjent er de homo..

Er det en øvre aldersgrense på hvor gammel man max kan være før man absolutt ikke er skaphomo lenger for da hadde man stått frem allerede? Hmm.

Og syntes du hang deg opp i kun ett av punktene på listen. Er jo ikke kun derfor jeg har hatt tanker om det. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det en øvre aldersgrense på hvor gammel man max kan være før man absolutt ikke er skaphomo lenger for da hadde man stått frem allerede? Hmm.

Og syntes du hang deg opp i kun ett av punktene på listen. Er jo ikke kun derfor jeg har hatt tanker om det. 

Jeg kommenterte nå strengt tatt både det at han steller seg og venter med sex, så spesielt opphengt synes jeg ikke at jeg er.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, peppermyntete skrev:

Jeg kommenterte nå strengt tatt både det at han steller seg og venter med sex, så spesielt opphengt synes jeg ikke at jeg er.

Hehe, okei :) 

Skrevet
31 minutter siden, peppermyntete skrev:

At han er opptatt av utseendet er ikke noe jeg hadde fokusert på, det er lengden på datingen uten sexfremstøt, og de andre tingene som kombinert får frem min skepsis.

Skrevet
8 timer siden, Betty Blue skrev:

At han er opptatt av utseendet er ikke noe jeg hadde fokusert på, det er lengden på datingen uten sexfremstøt, og de andre tingene som kombinert får frem min skepsis.

Han har jo forklart henne at han vil vente med sex. Hvorfor er det så forferdelig feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...