AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 " Ovnsristede kikerter kan faktisk konkurrere med potetgull " https://coop.no/extra/mat--trender/sunn-snacks-med-ovnsristede-kikerter/?utm_source=dagbladet&utm_medium=content&utm_content=cpc3 Anonymkode: d97e1...2bf
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har ikke smakt hjemmelagede, men butikkjøpte er veldig gode. Anonymkode: 2c058...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke smakt hjemmelagede, men butikkjøpte er veldig gode. Anonymkode: 2c058...a9f Takk for svar! Hvor får man kjøpt de og hva heter delikatessen i butikkene? Anonymkode: d97e1...2bf
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har kjøpt det i utlandet og på innvandrersjapper. Det har ofte vært bare utenlandsk tekst på dem, men det finnes noen pakker som er merket roasted chickpeas også. Pleier bare å kjenne det igjen på bildene på pakken. Ristede linser er også kjempegodt forresten. Anonymkode: 2c058...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt det i utlandet og på innvandrersjapper. Det har ofte vært bare utenlandsk tekst på dem, men det finnes noen pakker som er merket roasted chickpeas også. Pleier bare å kjenne det igjen på bildene på pakken. Ristede linser er også kjempegodt forresten. Anonymkode: 2c058...a9f Tusen takk! Anonymkode: d97e1...2bf
Gjest Emera Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har lagd dem, de er kjempegode. Men mine ble veldig fort myke. De smakte godt uansett, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå