AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg vet det er dumt, men jeg har følelser for pulekompisen min. Vi er også venner, så det er ikke slik at vi treffes kun for å pule. Han har tidligere uttrykt at han har følelser for meg, men så virket det som det gikk over da jeg begynte å spørre mer om greien med "oss". Men i det siste har han uttrykt at han vil finne på andre ting også, og ikke bare møtes for sex. Så jeg lurer på om dette kan være et tegn på at han kanskje vil begynne å date? Jeg tenkte at jeg kan høre med han om han er med å finne på noe annet, gjerne noe som vi ikke trenger å være hjemme hos han/meg. Men så lurer jeg på om jeg bør definere det som om han er med på en "date" eller om jeg bør høre med han når han svarer hva han legger i det? Jeg tenker at dette får være en siste sjanse. Dersom han ikke er interessert, så er han ikke det, og da tror jeg at jeg må bite i det sure eplet og gå videre. For å ha følelser for en pulekompis vil nok ikke være lett dersom han ikke har samme følelser. Anonymkode: fee14...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå