AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Har tenkt så lenge på å ta kontakt med ex-kjæresten min, vi var sammen i 4 år, han betyr mye for meg! Jeg flytte til andre av landet på grunn av utdannelse, å jeg klarer ikke å la være å tenke på han og familien., for noen flotte mennesker! Jeg har det supert nå med samboer og god jobb, vi har det bra! men tankene ligger å kværner på om jeg skal sende han en melding. det er vell snart 10 år siden jeg flyttet og har snakket 2 ganger med han etter det, sist i 2011.. Burde jeg bare la saken ligge? Jeg ønsker så å prøve å holde kontakten etter jeg kom hjem med dem, som venn.... Huff hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 726bd...77e
Cleopatra. Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 (endret) Jeg ville nok latt det ligge. Det har gått 10 år (med unntak av de to gangene), du har samboer og dere har det fint sammen. La det forbli sånn. Endret 31. mars 2016 av Fireball Skrivefeil 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, Fireball skrev: Jeg ville nok lagt det ligge. Det har gått 10 år (med unntak av de to gangene), du har samboer og dere har det fint sammen. La det forbli sånn. enig. Anonymkode: befb1...a6e 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå