Gå til innhold

Han tar kontakt når det passer han. Si i fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har holdt på med en i lang tid. Plutselig sluttet han å ta kontakt en liten periode. Da han tok kontakt igjen så hadde han grunner for at han ikke hadde tatt kontakt på den tiden. Vi møttes igjen, alt virket ok, men jeg merket at jeg trakk med litt mer tilbake for å holde en slags avstand til han. Etter det pratet vi kun litt over tlf. Så nå nylig hadde han igjen et "stopp" hvor han ikke tok kontakt. Så ringte han meg igjen her om dagen. Da sa jeg "jeg trodde ikke du kom til å ta kontakt igjen". Jeg tror han ble overrasket over at jeg sa det og ikke forstod at jeg synes det var merkelig at det går et par uker mellom han tar kontakt. 

Bare for å ha sagt det, jeg tar kontakt jeg også. Men etter noen dager uten svar, så orket jeg ikke og ventet på at han skulle ta kontakt. 

Jeg håper jo at han er interessert i meg, hva tror dere? Jeg tror egentlig at han rett og slett ikke tenker over at slike ting kan gjøre med usikker. Bør jeg ta dette opp med han?

Anonymkode: 7f9f7...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil knulle andre å ha deg på kjøkkenet. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i deg. Han er kun interessert i en å tømme seg i når han har lyst,  dette er tilfeldigvis blitt deg fordi du lar deg nedverdige til å komme når han tar kontakt på hans premisser. Du er verdt mere enn dette, dropp han 

Anonymkode: a51e2...68f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...