Kristiansand123 Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Kvinneguiden er virkelig ett underholdende forum. Her inne finner man alt fra "kjæresten vil se meg bæsje" til "Hvilken middag spiste du idag". Men så kommer det jo noen ganger tråder der man ikke kan svare, rett og slett fordi brukeren spør spørsmål som er umulig for oss andre brukere å svare på! Som f.eks, "Er jeg gravid?", Vel, man kan jo selvsagt gjette, men "ingen andre" enn legen kan jo svare på dette. Så okei, hvorfor ikke lage en tråd om hva man "ikke kan" svare på? * Man kan ikke vite om du er gravid eller hvor du la lysepæra.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Her finner du svaret på alt. Vi er alle leger, tannleger og psykologer. Som graviditetstest-tolkere utmerker vi oss mest. Anonymkode: dfa38...c37 4
michaeline__07 Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Dette kanskje: 1ste kapitel. Om avslutning av avtaler. § 1. Reglerne i dette kapitel kommer til anvendelse, hvis ikke andet følger av retshandelen eller av handelsbruk eller anden sedvane. § 2.Har den, som har tilbudt at slutte en avtale, forlangt svar inden en viss frist (akceptfrist), maa svar, som antar tilbudet (akcept), være kommet frem til ham, før fristen er ute. Er tilbudet gjort i brev, regnes fristen fra den dag, brevet er datert. Er tilbudet gjort i telegram, regnes fristen fra det øieblik, det er indlevert til avsendelsesstedets telegrafstation. Les resten her.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Da har jeg et spørsmål til ts; hva er lysepæra? Anonymkode: 1cc2d...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, Kristiansand123 skrev: Så okei, hvorfor ikke lage en tråd om hva man "ikke kan" svare på? Det kan jeg ikke svare på gitt Anonymkode: 2e257...02e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Hvor mange meter er det fra soverommet mitt til sofaen? Anonymkode: 2cc49...8cf 2
Kristiansand123 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jeg ikke svare på gitt Anonymkode: 2e257...02e ehehehe
Gjest GulSol Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 (endret) "Er jeg gravid?" Edit: Leste ikke at du allerede hadde skrevet dette...... Flere ganger. Endret 30. mars 2016 av augustmami
Kristiansand123 Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg et spørsmål til ts; hva er lysepæra? Anonymkode: 1cc2d...e0d Oi, unnskyld !
Lanista1984 Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 Jeg sitter i en slags transitt og skriver med telefonen. Når vil denne situasjonen evt opphøre?? Er temmelig lei. 2
Kristiansand123 Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #11 Skrevet 31. mars 2016 11 timer siden, michaeline__07 skrev: Dette kanskje: 1ste kapitel. Om avslutning av avtaler. § 1. Reglerne i dette kapitel kommer til anvendelse, hvis ikke andet følger av retshandelen eller av handelsbruk eller anden sedvane. § 2.Har den, som har tilbudt at slutte en avtale, forlangt svar inden en viss frist (akceptfrist), maa svar, som antar tilbudet (akcept), være kommet frem til ham, før fristen er ute. Er tilbudet gjort i brev, regnes fristen fra den dag, brevet er datert. Er tilbudet gjort i telegram, regnes fristen fra det øieblik, det er indlevert til avsendelsesstedets telegrafstation. Les resten her.
chouette Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Har samboer utenomekteskapelig elskov nå og hvor befinner han/hun seg i dette øyeblikk?" 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #13 Skrevet 31. mars 2016 Akk, hvis man bare hadde hatt et ultimat svar, et svar som besvarte ALLE spørsmål. Hadde ikke det vært helt superduperfantastisk? Vi hadde sluppet å kommunisere, vi kunne endelig slappet av fordi nå har vi kommet frem til Den Endelige Løsningen. Vår maurtue-aktige oppførsel kan opphøre å eksistere. Anonymkode: 8a878...f14
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #14 Skrevet 31. mars 2016 Når man skal dø om det er greit å ha sæd på brødskive meningen med livet Anonymkode: 4af4d...296
Gjest Blomsterert Skrevet 31. mars 2016 #15 Skrevet 31. mars 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Her finner du svaret på alt. Vi er alle leger, tannleger og psykologer. Som graviditetstest-tolkere utmerker vi oss mest. Anonymkode: dfa38...c37 Du glemte at det er mange familieterapauter her også!
Cleopatra. Skrevet 31. mars 2016 #16 Skrevet 31. mars 2016 Kvinneguiden kan ikke svare på om menn -ikke- er psykopater, for i følge mange her inne er alle menn det
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #17 Skrevet 31. mars 2016 Jeg husker en tråd for lenge siden der en kvinne søkte hjelp fordi hun var plaget med enorme mengder hvitt utflod. Det var slik at når hun hadde sex så måtte de stoppe og tørke bort det hvite flere ganger. Hun hadde vært til utallige gynekologbesøk og på flere klinikker og sykehus, men ingen kunne hjelpe hjelpe henne. Hun hadde fått forskjellige kurer for alt mulig, men det løste ikke problemet. Husker at det var ingen som kunne hjelpe henne her heller og det eneste jeg kom på var å prøve gynekologer i utlandet.. Men hun syns jeg skikkelig synd på. Så vi kan ikke hjelpe med hvordan bli kvitt enorme mengder smegmautflod når trådstarter selv har vært på alle klinikker som er å oppdrive i Norge uten at de kunne hjelpe. Anonymkode: d6f8e...3dc
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #18 Skrevet 31. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man skal dø om det er greit å ha sæd på brødskive meningen med livet Anonymkode: 4af4d...296 De to siste der ville trådstarter har fått mange svar på iallfall. Anonymkode: d6f8e...3dc
Mari Y Skrevet 1. juli 2016 #19 Skrevet 1. juli 2016 Det morsomste er når man skriver noe, så kommer det en eller annen og 'liksom' skal angripe deg, men likevel dummer seg loddrett ut, fordi de ikke kan komme med noe fornuftig en dristet seg tom til å kalle meg psykopat, da må man gjerne flire litt:)
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 Den Thursday, March 31, 2016 at 15.27, AnonymBruker skrev: Når man skal dø om det er greit å ha sæd på brødskive meningen med livet Anonymkode: 4af4d...296 Det med sæd på brødskiva kan jeg bekrefte er mulig. En venninne av meg gikk tom for pålegg og fikk typen til å spønke på toasten hennes.. Hun sa det smakte salt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå