Jens Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Fy fader, så provosert jeg ble av drittungene petter og christian!!!71 grader nord som før skilte seg ut fra andre dårlige realityprogrammer, har nå sunket ned på deres nivå. Trodde konseptet var frisk sporty ungdom hvor den dyktigste vant! Nå er jo alt som gjelder allianser, sabotering og baksnakking!!!Att Torill gikk ut og att både petter og christian har gått videre, gjør att jeg ikke gidder å se på mer. Hva slags straff hadde vært rett og rimelig for dem?, for straffes må de jo! :o
Suzy Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Enig med deg! Snakker om håpløs oppførsel - jeg ble helt svett av tullet og sutringa deres!
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 Alle har sett for mange realityserier og skal spille "spillet" hele tiden. Og ødelegger noe som i utgangspunktet var 100 ganger bedre enn både Robinson og andre liknende greier.
LilleBille Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 ..l reagerte også sånn som dere - og syntes oppførselen var helt utrolig - .. men det er jo faktisk et spill.. !! - og de som er med der - deltar i spillet. - På slutten fikk vi forklaring på at de jo faktisk hadde tenkt rimeligt godt gjennom saken - og vurdert hvilke muligheter de hadde for å gå videre .. og den eneste måten de kunne ha en rimelig sjanse var - ved å gamble på at det ble gitt minuspoeng ved at de ikke klarte oppdraget - og at det var de andre som fikk dem.. .. og de fikk jo faktisk rett..
Arkana Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Tja, poenget er jo å vinne, så jeg skjønner dem godt. Men jeg synes de er ganske barnslige likevel.
lizzy x Skrevet 22. oktober 2004 #6 Skrevet 22. oktober 2004 Fy fader, så provosert jeg ble av drittungene petter og christian!!!71 grader nord som før skilte seg ut fra andre dårlige realityprogrammer, har nå sunket ned på deres nivå. Trodde konseptet var frisk sporty ungdom hvor den dyktigste vant! Nå er jo alt som gjelder allianser, sabotering og baksnakking!!!Att Torill gikk ut og att både petter og christian har gått videre, gjør att jeg ikke gidder å se på mer. Hva slags straff hadde vært rett og rimelig for dem?, for straffes må de jo! :o heeeelt enig,jeg ble såå sint :evil: når torill gikk ut,petter og christian er jo helt uspiselig,jeg blir så provosert av dem..aaargh
Gjest lilletroll Skrevet 26. oktober 2004 #7 Skrevet 26. oktober 2004 UT MED PETTER OG CHRISTIAN!! De burde fått de minuspoengene som straff!!!!!
aline Skrevet 26. oktober 2004 #8 Skrevet 26. oktober 2004 det at det har blitt mer spill en faktiske ferdigheter, gjør vel igrunnen sitt til at jeg ikke gidder se mer. det er greit det er ett spill, men før var det også ispedd en ørliten grad av ferdighet og samarbeid. at de saboterte oppdraget var jo bare èn av tingene, den kunne jeg forstått, om det var det alene som hadde vært saken. men det har ikke noe med spill å gjøre å oppføre seg slik de drittungene gjorde, sitte å furter og har ikke gjort NOE annet en å snakke dritt om alle de andre!! surmuler og er furtne. ærlig talt!!! og kristine mistet alle stjernene hun hadde hos meg når hun tok med seg pengebeholdningen til gjengen når hun dro!!! hele "kremen" er en bønsj umodne unger som ikke tåler nederlag eller tap!!! nei, det blir værre en BB i mine øyne!! og jeg som hadde sansen for 71 grader nord... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå