AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Er det noen her som har prøvd nesespray og fått mange egg? Blitt gravide? Jeg skal straks komme igang med nesesprayen og setter pris på deres erfaringer. Er litt redd for bivirkninger av sprayen ettersom jeg har en veldig krevende jobb. Vet også at det er veldig individuelt. Takk for svar! Anonymkode: 0350b...6f3
Jegda Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Jeg skal i gang med nesespray selv forhåpentligvis snart... litt bekymret for bivirkninger. Dumt å bli skikkelig troll på jobb og hjemme...
Harlekin Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde lang protokoll sist, fikk 16 egg og ble gravid Første forsøk var også lang protokoll, fikk 15 egg og ble gravid da også. Innimellom disse forsøkene har jeg hatt to forsøk med kort protokoll, ett der jeg fikk ut 10 egg, men ble avbrutt, og ett der jeg fikk ut 14 egg, men ikke ble gravid. Så jeg har best erfaring med lang protokoll, men dette er jo individuelt.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Jeg har hatt lan protokoll grunnet min alder tror jeg. Jeg hadde endel bivirkninger første gangen, men ikke gang nummer to. De var iallfell til å holde ut. Fikk ut ganske mange egg, 12 fra ene eggstokken . Jeg er gammel , så det var nokbra resultat og ja ble gravid:-)lykke til Anonymkode: 24663...181
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå