Gjest Ninakanin Skrevet 29. oktober 2004 #21 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja jeg husker det med huden! Var deilig.. Og folk ser deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. oktober 2004 #22 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ehm, ser DET, ikke deg.. Eller, de ser jo deg også da, hehe, men akkurat i den setningen mente jeg det. Med en T. Ehm..forvirret, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. november 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 1. november 2004 Skjønte hva du mente Ninakanin! Nå begynner det å bli bedre med det meste - men jeg er fremdeles det jeg ville kalle sart i magen. Må være forsiktig med å spise for mye, men det er jo ikke akkurat skadelig Det mest merkbare nå om dagen er at kaffe ikke er særlig godt - og jeg er helt hekta på kaffe til vanlig. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. november 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 2. november 2004 Kroppslukta er visst neste punkt. Trente hardt i går og svetten min luktet rart - virkelig snodig og fremmed! Er fremdeles tørst hele tida. Nesten plagsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå