Gå til innhold

Avtalt date, men tar ikke kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på date med en super fyr som jeg ble interessert i. Spurte han om han ville møtes igjen, og det ville han. Har avtalt å møtes nå på lørdag. Men han tar ikke kontakt i mellomtiden. Han svarer og spør tilbake dersom jeg tar kontakt, men ikke utenom det. Nå har jeg ikke tatt kontakt på et par dager. 

Lurer på om dette er normalt ? At enkelte ikke føler for kontakt mellom datene? Eller om han bare ikke er interessert ? Bare to dager siden vi avtalte aktivitet for lørdag, så han kunne eventuelt sagt fra da dersom han ikke var interessert. Hva tror dere ? 

Anonymkode: ca524...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt så tidlig.

Dere har jo en avtale lørdag.

• Liker 2
Skrevet

Inntil det motsatte er bevist så tror jeg han bare ikke er glad i meldinger uten at det er noen grunn for det.

Dere har en avtale, så da tror jeg at dere kommer itl å dra på date på lørdag og kose dere. :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har han tatt kontakt hver eneste dag tidligere da? 

Anonymkode: 34f70...ab3

AnonymBruker
Skrevet

Vi snakket bare sammen to dager på rad før vi møttes :) så vet ikke hvordan han ellers er på slik kontakt. Jeg er veldig på å ha kontakt, så holder meg hard nå for å ikke mase dersom han ikke er samme type :P 

vi utvekslet snap sist vi møttes, og der ble jeg hans toppvenn med en gang, så tyder på at han ikke sender mye av det. Kanskje er det likt med meldinger ol. :) Hmm. Likte han så godt, så vanskelig å vente til neste date

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle liker å chatte. Selv chatter jeg bare med folk jeg kjenner veldig godt. 

Anonymkode: 0205d...415

Skrevet

Hadde heller ikke tatt kontakt såpass tidlig om det ikke var noe spesielt, og hadde avtale på lørdag. Det er jo 2 dager til. Hvorfor ta kontakt da? 

Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg, og har også date på lørdag! Jeg har vært ganske usikker siden han nesten ikke har tatt kontakt med meg via tekst/FB i det hele tatt, men når vi møtes ansikt til ansikt er han kjempeinteressert og gir tydelig uttrykk for at han liker meg på en romantisk måte. Det er dette du bør gå ut ifra, altså måten han oppfører seg på, og om han viser interesse når dere er sammen. Noen er bare litt trege/ikke så glad i å tekste. Ikke noe å stresse over. Men det betyr ikke at du må slutte å tekste han, for han synes sikkert at det er hyggelig uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Samme "problem" her. Hadde en veldig hyggelig første date og har avtalt å møtes igjen, noe som var hans forslag. Men hører ikke en døyt i mellomtiden. Jeg er ikke vant til det, samtidig har det vært nok av menn som har gitt gass på meldinger i datingfasen uten at de egentlig legger så mye i de meldingene. Tenker at det er bedre å møtes noen ganger for å finne ut om man er interessert og så kommer nok meldingene av seg selv etterhvert som man treffes mer og blir mer interessert.  Tror også mye meldinger veldig tidlig i datingen kan skape litt falsk bånd der begge parter danner seg et bilde i hodet som ikke stemmer. 

Anonymkode: 423e6...023

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller det ville vært rart å sende flere meldinger før date nummer to. Men jeg er født på 70-tallet.

Anonymkode: dddb4...4fa

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes heller det ville vært rart å sende flere meldinger før date nummer to. Men jeg er født på 70-tallet.

Anonymkode: dddb4...4fa

Jeg syns det hadde vært koselig. Ikke nødvendig, men fint. Jeg er også født på 70-tallet. 

Anonymkode: 2b973...d44

AnonymBruker
Skrevet

Han måtte reise bort med jobben litt spontant, så han spurte om vi kunne utsette til neste helg. Jeg tenkte det kanskje var en avvisning, men han har tatt mer kontakt nå og sier at han bare ønsker at vi skal ha bedre tid sammen når vi møtes enn at det blir et kort treff. 

Men er fremdeles usikker på hva han tenker selv om han også virker interessert. :P vanskelig å tolke!

ts

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han måtte reise bort med jobben litt spontant, så han spurte om vi kunne utsette til neste helg. Jeg tenkte det kanskje var en avvisning, men han har tatt mer kontakt nå og sier at han bare ønsker at vi skal ha bedre tid sammen når vi møtes enn at det blir et kort treff. 

Men er fremdeles usikker på hva han tenker selv om han også virker interessert. :P vanskelig å tolke!

ts

Æsj, det var litt kjedelig.

Men, må det være en helgedate, eller blir han borte hele uken? 

Det er positivt at han har tatt mer kontakt selv om denne daten ble avlyst i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Polly Ester skrev:

Æsj, det var litt kjedelig.

Men, må det være en helgedate, eller blir han borte hele uken? 

Det er positivt at han har tatt mer kontakt selv om denne daten ble avlyst i hvert fall. 

Han blir borte helt til neste helg, så får ikke møttes før da uansett. Samtidig har jeg fullt opp den helgen, men later som jeg har god tid så vi kan møtes :P haha... 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...