Nemmera Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har Asic gel Nimbus 17 som vanlige løpesko og er velidg fornøyd med de. Er på mitt 3. nimbus par. Til høsten skal jeg vøre med på et terrengløp og må vel trene litt i terreng i sommer. Er det noen her som bruker og er fornøyd med Nimbus og kan anbefale terrengløpesko?:)
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #3 Skrevet 7. april 2016 Jeg løper lite i terreng. Men vil vel tro de på sporten kan hjelpe deg her. Jeg ville gått for sko med mye demping og som er stabile på sidene, men nå har ikke jeg peiling heller da Anonymkode: 344eb...3a2
OPIgirl Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Man trenger ikke så mye demping hvis man jogger på skoggstier. Jeg vil heller tro at stabilitet er mye viktigere. Hør med de på sportsbutikken. 1
Nemmera Skrevet 7. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2016 Man trenger ikke samme demping i terreng nei:) Ja, jeg vet at de på sportsbutikken kan hjelpe, men det er ikke noen god sportsbutikk i nærheten, og jeg lurte derfor på om noen som liker passformen på, og bruke, asics Nimbus kunne anbefale terrengsko:) Jeg er veldig fornøyd med Nimbus og dens passform, så da er det kanskje klaff med terrengsko som en annen person med Nimbus har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå