AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hei! Nå er jeg blitt singel etter mange års forhold. Tenkte å opprette tinder, men ser at den er knyttet mot facebook? jeg vil ikke at mine venner skal få vite dette, så hvordan jeg gjør jeg det uten at andre finner ut av det? Eller vil det kanskje ikke vises på facebook? Takk for hjelpen! Anonymkode: 1fbc9...fad
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Det kommer ikke opp på fjæsern ☺️ Anonymkode: 1f0c7...c3c 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 weee, så det er ikke noe jeg må trykke et sted.. eller noe? Bare samtykke til alt ved opprettelse? Anonymkode: 1fbc9...fad
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: weee, så det er ikke noe jeg må trykke et sted.. eller noe? Bare samtykke til alt ved opprettelse? Anonymkode: 1fbc9...fad Du må samtykke at facebook tar informasjon (alder, navn, interesser,etc) men ikke noe ytterligere ☺️ Anonymkode: 1f0c7...c3c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 ok, takk takk :D Kan man faktisk treffe en grei person der eller handler det meste om sex og one night stands? Anonymkode: 1fbc9...fad
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Vel.. Om du absolutt ikke vil risikere fella, bør du kanskje være ærlig om at du ikke ønsker noe "tull" 😊 Vil tro det er mange er på leit etter noe seriøst! Har absolutt troen 😊 Anonymkode: 1f0c7...c3c
Nanami Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 Jeg møtte fyren jeg har datet siden oktober på Tinder. I tillegg snakket jeg med et par menn som var ute etter forhold og ikke bare sex.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Det er bare å ta en søkerunde her på forumet, så ser du at det er alle slags historier om og fra Tinder. Akkurat som det er i det virkelige livet og andre datingsider Anonymkode: a340f...b20
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: ok, takk takk :D Kan man faktisk treffe en grei person der eller handler det meste om sex og one night stands? Anonymkode: 1fbc9...fad Jeg traff kjæresten min der. Ser også at i aldergruppa 27-39, som jeg søkte, er det veldig mange seriøse og rugeklare menn. Anonymkode: 10276...8e4
Stålmannen Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 låner denne tråden litt, for jeg lurer på noe av det samme. Har skikkelig rævva facebook profil, har ikke laget noe bakgrunnsbilde eller lagt ut no særlig der og usæriøst profilbilde, hvis jeg tester ut tinder, kan tindermatcher se facebook profilen min autmatisk? og kan man velge egne bilder til tinder eller bruker den samme profilbilde som facebook? masse kudos til den opplyser meg på dette feltet :D
Knirke Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 11 timer siden, Stålmannen skrev: låner denne tråden litt, for jeg lurer på noe av det samme. Har skikkelig rævva facebook profil, har ikke laget noe bakgrunnsbilde eller lagt ut no særlig der og usæriøst profilbilde, hvis jeg tester ut tinder, kan tindermatcher se facebook profilen min autmatisk? og kan man velge egne bilder til tinder eller bruker den samme profilbilde som facebook? masse kudos til den opplyser meg på dette feltet :D Tinder lar deg velge 5 bilder fra din egen FB profil, og du kan skrive en lite tekst om deg selv. Motparten får kun se dette og fornavnet ditt
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Et tips er å laste opp noen fine bilder på Facebook som bare du kan se. Det kan du ordne på innstillingen når du laster opp og gjøre bildene synlig for kun deg. Så går du på Tinder og velger de bildene. Anonymkode: 03064...3fe
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, Knirke skrev: Tinder lar deg velge 5 bilder fra din egen FB profil, og du kan skrive en lite tekst om deg selv. Motparten får kun se dette og fornavnet ditt Nå kan man også velge bilder direkte fra mobilen Anonymkode: 0ace0...b9d
Gjest Cartman Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Du er nok ganske trygg med mindre alle vennene dine jobber for PST og du har en fetisj for gærninger. Lykke til med datingen
Gjest Cartman Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 17 timer siden, Stålmannen skrev: låner denne tråden litt, for jeg lurer på noe av det samme. Har skikkelig rævva facebook profil, har ikke laget noe bakgrunnsbilde eller lagt ut no særlig der og usæriøst profilbilde, hvis jeg tester ut tinder, kan tindermatcher se facebook profilen min autmatisk? og kan man velge egne bilder til tinder eller bruker den samme profilbilde som facebook? masse kudos til den opplyser meg på dette feltet :D De kan ikke det. Jeg har nesten bare syke bilder på fjaseboka og tindern bærer preg av det. Har fungert bedre enn venta
Stålmannen Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Okey bra det funker på den måten da, takk alle som svarte, og sorry for hijacking av tråden TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå