AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg lurer på om noen har tips til hvordan man kan vite om en gutt bruker deg eller ikke? Har flere ganger vært borti gutter som bare bruker meg og har nå ingen selvtillit igjen da jeg føler det er noe galt med meg siden det alltid er slik. Jeg snakker mye med en gutt som jeg har vært med to ganger og har valgt å ikke gjøre noe mer med han enda men syns det likevel er vanskelig å vite hva han vil. Syns også det blir rart og spørre han om dette så tidelig så lurer derfor på om det er noen "tegn" jeg kan se etter? Er veldig deprimert siden selvtilliten er blitt så ødelagt og er derfor redd for hvordan det blir hvis det samme skjer på nytt Anonymkode: bd3e7...927
stan Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 En ting er jo om han er interessert i å tilbringe tid sammen med deg uten at det er sex involvert. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 33 minutter siden, stan skrev: En ting er jo om han er interessert i å tilbringe tid sammen med deg uten at det er sex involvert. Han vil gjøre ting som ikke involverer sex men siden vi ikke har hatt sex enda er det vanskelig å vite om han bare kommer til å stikke når vi har det om du skjønner Anonymkode: bd3e7...927
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Vent med å ha sex en stund, om han trekker seg bort, bra for deg. Om ikke, bra for dere. Anonymkode: 31db4...15d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #5 Skrevet 3. april 2016 Har hatt kontakt i flere måneder, han virker interessert i mitt liv, spør, gir meg komplimenter, tar kontakt mer enn meg osv. Vi har ikke hatt sex, men nesten. Han vil ikke på date, sier han ikke er klar. Han ble nettopp skilt, men har vært over ekskona en stund. Kan det likevel være at han ikke er klar for å hoppe inn i noe nytt, selv om han er interessert? Eller er det kun sex han vil ha? Er veldig forvirra, da jeg trodde han var oppriktig interessert, men siden han ikke vil date begynner jeg å lure. Anonymkode: de879...d34
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #6 Skrevet 4. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt kontakt i flere måneder, han virker interessert i mitt liv, spør, gir meg komplimenter, tar kontakt mer enn meg osv. Vi har ikke hatt sex, men nesten. Han vil ikke på date, sier han ikke er klar. Han ble nettopp skilt, men har vært over ekskona en stund. Kan det likevel være at han ikke er klar for å hoppe inn i noe nytt, selv om han er interessert? Eller er det kun sex han vil ha? Er veldig forvirra, da jeg trodde han var oppriktig interessert, men siden han ikke vil date begynner jeg å lure. Anonymkode: de879...d34 Ikke ts. Anonymkode: de879...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå