Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg plages veldig av at jeg får smerter, nesten kramper, under føttene når jeg gjør f.eks. knebøy. Prøvde med nye sko (annet merke enn de jeg vanligvis bruker), uten at det hjalp. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags sko? Det første jeg tenker er at du trenger sko uten demping i sålen. Vanlige joggesko er i hvert fall ikke å anbefale. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er skoene dine trange?  Altså ikke for små I lengden men I bredden. Da får jeg krampe.

Når jeg trener styrkeøvelser som knebøy og markløft så bruker jeg sko uten demping. Finnes egen sko til det men når jeg startet så begynte jeg med converse sko ✌

Anonymkode: 494f7...688

• Liker 1
Skrevet

Jeg har løftet i over sju år og drar jevnlig over 200 kg fra gulvet og bruker fortsatt bare Converse-sko. De er bra nok for enhver mosjonist.

• Liker 2
Skrevet

Kan hende skoene er for smale ja, da jeg har bredere lest enn snittet av damer. Kanskje jeg får gå for noen flate, med lite demping, fra herreseksjonen. Takk for tips!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kramper når jeg jogger. Dette fordi skoene ikke støtter foten nok, og det er et helvette så skjønner at du blir litt desperat. Men det jeg har brukt å gjøre på treningssenteret er å ta av skoene ved styrketrening. Altså der det ikke er risiko for å miste vekter på tær da. Men prøv å ta av skoene og se om det hjelperz

Anonymkode: 651c7...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Er du plattfot eller hulfot? Det har faktisk mye å si.

Og hvorfor ikke heller ta av skoene når du tar knebøy?

Anonymkode: 6219b...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...