Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med disse over tid? 

Prøvde et par i butikken i dag, og førsteinntrykket er jo at de var kjempegode på! Spm er om de blir vel myke/for mye demping slik at man mister for mye av kontakten med underlaget?

Anonymkode: 30761...4a9

Videoannonse
Annonse
Gjest Tigress
Skrevet

Eg er glad i mine, eg brukar dei som mengdesko, og hovudsakleg når eg treng mjuke sko. Dei er veldig lette, og det synest eg er fint for løpskjensla. Kva modell prøvde du? Eg har Clifton. 

Skrevet (endret)

Har også Clifton, kjempegode sko, anbefales! Løper ikke veldig mye, kanskje en gang eller to i uka. 

Endret av LeneXCII
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt mine i to år til sommeren, løper ikke mye men går mye og bruker de hele tiden som vanlige sko/sneakers fordi jeg har dårlig rygg og knær... De er fortsatt fantastisk gode å gå i!

Anonymkode: c324e...56a

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har jo sett Hoka-skoene men ikke prøvd dem, de ser liksom så voldsomme ut...! Fins det en modell som egner seg både for lett terreng (mest grusveier o.l.) og asfalt? 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du synes de er litt "voldsomme" (litt enig der) så burde du prøve Adidas Boost skoene, samme feelingen selv om sålen er litt mindre voldsom jeg bruker begge - men boostene i løp og hokaskoene mest til trening. (Langturer på asfalt) høres rart ut, men Hoka funker faktisk på snø også! Jeg har helt droppet piggsko om vinteren nå fordi Hoka sålen liksom "suger" seg fast på is og snø. Løp mørketidsløpet i tromsø med de faktisk, og de satt både på snø og is! Veldig fornøyd!

Anonymkode: 5ad61...40a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har jo sett Hoka-skoene men ikke prøvd dem, de ser liksom så voldsomme ut...! Fins det en modell som egner seg både for lett terreng (mest grusveier o.l.) og asfalt? 

Hei! Jeg bruker mine (Clifton 2) både på asfalt og terreng. De har faktisk veldig godt feste, selv om de egentlig er asfaltsko! Chalenger ATR 2 er kanskje den optimale for deg!?: http://www.hoka.no/w-challenger-atr-2_42933p.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...