AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #21 Skrevet 31. mars 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg står med begge beina på toalettsetet. Mye mer renslig. Anonymkode: 62afa...744 Anonymkode: eccdf...ba2
Brob Skrevet 31. mars 2016 #22 Skrevet 31. mars 2016 7 timer siden, Vulpine skrev: Det er dere som ikke setter dere som gjør at doene blir ekle. Skjerp dere!!! Og når en først har gjort det og griset ned hele setet, blir jo neste pent nødt til å gjøre samme, og så videre. Trenger vel ikke beskrive hvor lite hyggelig det etterhvert blir... Dersom man sitter normalt på en do kan jeg ikke skjønne hvordan man kan klare å søle på setet. Baksiden av lårene og siden av rompa er ikke spesielt skitne deler av kroppen, og det er jo ikke sånn at man sitter med andre deler gnidd inntil setet. Selv om du griser når du står i hockey, er det ikke sikkert at alle andre gjør det. Man har da litt kontroll på strålen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #23 Skrevet 31. mars 2016 Har ingen problemer med å bruke offentlig toalett. Har aldri blitt syk av det. Vi må tåle å leve med andre mennesker. En burde heller være mer skeptisk til å ta folk i hendene, eller ta på ting andre folk har tatt på, enn et dosete. Anonymkode: eda3e...924 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #24 Skrevet 31. mars 2016 Jeg setter meg ned - selvfølgelig. Det er dere som står i hockey som griser til toalettene. Setter man seg på setet, er det kun lårene som er borti setet. Man har ikke farlige baselusker på lårene, kjære dere.. Om man står i hockey, er det derimot stor fare for at det kommer dråper på setet og utenfor toalettet. Griser! Sett dere ned! Og OM dere nå skulle være så hysterisk redde for å ha lårene deres borti et sted noen andre har hatt lårene sine borti, så ta nå bare papir på setet, da vel? Anonymkode: d8794...75c 1
Anoia Skrevet 31. mars 2016 #25 Skrevet 31. mars 2016 Det hender at jeg tar jobben selv med å tørke over med vann og papir om jeg ikke synes setet ser innbydende ut. Om det er virkelig grisete tar jeg heller og finner en annen do.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #26 Skrevet 31. mars 2016 Setter meg oftest ned. Mange steder har desinfiserende spray, eller så tørker jeg bare av med papir hvis det er dråper. Sjelden jeg står i hockey, kun hvis toalettet er veldig grisete (oftest flyttbare doer). Det jeg irriterer meg mer over er folk som ikke vet hvordan man bruker dokosten. Det er overraskende mange damer som lar bremsesporene ligge.. Ekkelt!! Anonymkode: c566e...83a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #27 Skrevet 31. mars 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si at det er stikk motsatt!! Altså urenslig!! Det er bevist at du ikke kan få noen form for kjønnssykdommer av å sitte på et toalettsete, offentlig eller ikke. For at du skal bli smittet, må evt. dråper fra sete komme i kontakt med dine slimhinner....altså veldig usannsynlig. Normalt oppegående folk tørker av toalettsetet hvis det er noe dråper der, og ved å legge toalettpapir på kanten er du safe. Anonymkode: 3e981...c3f Vet det blir skittent for nestemann om han er så dum å legge skinkene ned på toalettsetet. Hadde derimot alle stått på toalettsetet så er det jo ikke noe problem. Synes de i Norge kunne modifisert de offentlige toalettene. Droppet det vante klosettet og istedet ha et toalett designet til å stå på for squat posisjon. Ikke annet å vente folk i vesten er så plaget med hemorrider når de sitter og driter. Den naturlige posisjon er squat. Er slik mennesket er bygd. Anonymkode: 62afa...744
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #28 Skrevet 31. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet det blir skittent for nestemann om han er så dum å legge skinkene ned på toalettsetet. Hadde derimot alle stått på toalettsetet så er det jo ikke noe problem. Synes de i Norge kunne modifisert de offentlige toalettene. Droppet det vante klosettet og istedet ha et toalett designet til å stå på for squat posisjon. Ikke annet å vente folk i vesten er så plaget med hemorrider når de sitter og driter. Den naturlige posisjon er squat. Er slik mennesket er bygd. Anonymkode: 62afa...744 No thank you. Jeg vil heller kunne sitte og tisse enn å måtte stå i squat posisjon (som jeg ikke har gjort siden jeg var 3 år gammel og fikk tiss på leggen og ble traumatisert) Hadde vært mye bedre om de var flinkere med renhold og desinfisering på alle offentlige toaletter, og har renhold ofte. Dont be lazy. Jeg går så og si aldri på offentlig toalett pga nettopp bakterier, og de få gangene jeg har gjort det har jeg spurt alle de som gikk før meg om doen virket ren. Og legger papir på doringen bare for å føle det litt bedre haha. Liker de stedene hvor de har lister over hvor ofte de har vært innom og gjort rent i løpet av dagen Anonymkode: 110f1...677
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2016 #30 Skrevet 31. mars 2016 Handlekurvene på f.eks Kiwi blir aldri vasket, det vet jeg fordi jeg har jobbet der. De er mye skitnere enn et offentlig dosete som blir vasket hver dag. Hvordan forholder de som ikke sitter på doringer seg til kjempegrisete handlekurver og vogner? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #31 Skrevet 31. mars 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet det blir skittent for nestemann om han er så dum å legge skinkene ned på toalettsetet. Hadde derimot alle stått på toalettsetet så er det jo ikke noe problem. Synes de i Norge kunne modifisert de offentlige toalettene. Droppet det vante klosettet og istedet ha et toalett designet til å stå på for squat posisjon. Ikke annet å vente folk i vesten er så plaget med hemorrider når de sitter og driter. Den naturlige posisjon er squat. Er slik mennesket er bygd. Anonymkode: 62afa...744 Kan ikke heller alle kvinner ta med seg trakt og flaske/turtoalett? Da er problemet løst, man trenger ikke toalett på oppfentlige steder bare et rom for bruk av flaske og trakt. (Menn trenge rjo ikke annet enn egen flaske.) Anonymkode: f280e...694
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #32 Skrevet 31. mars 2016 13 minutter siden, DreamOn skrev: Handlekurvene på f.eks Kiwi blir aldri vasket, det vet jeg fordi jeg har jobbet der. De er mye skitnere enn et offentlig dosete som blir vasket hver dag. Hvordan forholder de som ikke sitter på doringer seg til kjempegrisete handlekurver og vogner? Stort sett all mat er pakket inn. Så lite kontaminering der. Bruker forøvrig aldri handlevogn, kun kurv. Da jeg vet masse småbarnsforeldre lar ungene sitte oppi vognen med skitne sko. I handlekurven er det naturligvis ikke mulig for unger å sitte oppi. Anonymkode: 62afa...744
peppermyntete Skrevet 31. mars 2016 #33 Skrevet 31. mars 2016 17 timer siden, applestories skrev: Tenker ikke over at det er et offentlig toalett. Selv om forrige person må ha hatt rumpa på ringen mindre enn 60 sekunder før jeg plasserer min der har jeg vel egentlig aldri tenkt noe over det. Det er andre som har åpnet døren før meg, andre har holdt vekslepengene, andre har prøvd skoene.. jeg er ikke noe redd andre mennesker. Men det er klart - en sjelden gang kommer man over et offentlig toalett der det virkelig ser fælt ut. Da kan det være at jeg snur i døra. Enig!
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2016 #34 Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stort sett all mat er pakket inn. Så lite kontaminering der. Bruker forøvrig aldri handlevogn, kun kurv. Da jeg vet masse småbarnsforeldre lar ungene sitte oppi vognen med skitne sko. I handlekurven er det naturligvis ikke mulig for unger å sitte oppi. Anonymkode: 62afa...744 Kurvene er like skitne som vognene, fulle av avføringsbakterier. Ecoli ol. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #35 Skrevet 31. mars 2016 14 timer siden, Vulpine skrev: Det er dere som ikke setter dere som gjør at doene blir ekle. Skjerp dere!!! Og når en først har gjort det og griset ned hele setet, blir jo neste pent nødt til å gjøre samme, og så videre. Trenger vel ikke beskrive hvor lite hyggelig det etterhvert blir... Dersom man sitter normalt på en do kan jeg ikke skjønne hvordan man kan klare å søle på setet. Baksiden av lårene og siden av rompa er ikke spesielt skitne deler av kroppen, og det er jo ikke sånn at man sitter med andre deler gnidd inntil setet. En gang var jeg på do på et offentlig toalett og så at døra var åpen, når jeg reiste meg opp for å gå bort så falt det ut en bæsj på golvet tenk å komme inn og finne en bæsj Anonymkode: 9c3eb...951
Million Skrevet 31. mars 2016 #36 Skrevet 31. mars 2016 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på offentlig toalett i dag. Mens jeg sto der i hockey begynte jeg å tenke på en ting: er det noen som setter seg ned på toalettringen på offentlige toaletter? Anonymkode: 40459...f23 Nei, jeg setter meg aldri ned på den ekle doringen på et offentlig toalett. Evt hvis jeg må og det finnes nok papir, så legger jeg et passelig tjukt lag med papir på doringen og setter meg. REDIGERT; kom på at jeg har vært på noen få toaletter som har bakteriedrepende/desinfiserende våtservietter inne på do, til å tørke av doringen med. De har jeg brukt på dosetet og da har jeg følt at det var ok å sette seg normalt etterpå. Kunne ønske alle off.toaletter hadde sånne! Endret 31. mars 2016 av Million
Vulpine Skrevet 31. mars 2016 #37 Skrevet 31. mars 2016 8 timer siden, Brob skrev: Selv om du griser når du står i hockey, er det ikke sikkert at alle andre gjør det. Man har da litt kontroll på strålen. Fint for deg at du har stålkontroll. Vi kan vel uansett være enige i at når det er grisete på dosetet skyldes det ikke de som sitter. 1
Brob Skrevet 31. mars 2016 #38 Skrevet 31. mars 2016 4 timer siden, Vulpine skrev: Fint for deg at du har stålkontroll. Vi kan vel uansett være enige i at når det er grisete på dosetet skyldes det ikke de som sitter. Noen har skylden når det er dritt på setet og der er vi nok enig i at det er det griser som gjør. Jeg mener at uansett om man sitter ned eller står i hockey, så rydder du opp etter deg. Ja, jeg mener faktisk at om du søler på ingen så vask etter deg.
Gjest Linaria Skrevet 1. april 2016 #39 Skrevet 1. april 2016 Setter meg alltid ned på setet. Aldri tenkt over å gjøre noe annet, men kom nettopp på, er det fordi folk sitter i hockey at det ofte er tiss på setene på jentedoer? Har alltid lurt på hvordan andre jenter greier å få tiss på dosetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå