AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Del Skrevet 30. mars 2016 Var på offentlig toalett i dag. Mens jeg sto der i hockey begynte jeg å tenke på en ting: er det noen som setter seg ned på toalettringen på offentlige toaletter? Anonymkode: 40459...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Del Skrevet 30. mars 2016 ja orker ikke stå i hockey.... Anonymkode: e89b5...dab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Del Skrevet 30. mars 2016 Legger dobbelt lag med toalettpapir på ringen, først. Så sitter jeg i alle fqll ikke der skitne folk har sittet før meg. Ingenting er værre enn flydoer. Anonymkode: f280e...694 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Del Skrevet 30. mars 2016 Hva tror dere skjer om dere setter dere egentlig? Anonymkode: 24511...912 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg står med begge beina på toalettsetet. Mye mer renslig. Anonymkode: 62afa...744 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Del Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legger dobbelt lag med toalettpapir på ringen, først. Så sitter jeg i alle fqll ikke der skitne folk har sittet før meg. Ingenting er værre enn flydoer. Anonymkode: f280e...694 Hva skal det hjelpe for? Su vet vel at smitten av bakterier er like stor om du har to lag toalettpapir eller sitter uten? Anonymkode: 5e9b2...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #7 Del Skrevet 30. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg står med begge beina på toalettsetet. Mye mer renslig. Anonymkode: 62afa...744 Jeg vil si at det er stikk motsatt!! Altså urenslig!! Det er bevist at du ikke kan få noen form for kjønnssykdommer av å sitte på et toalettsete, offentlig eller ikke. For at du skal bli smittet, må evt. dråper fra sete komme i kontakt med dine slimhinner....altså veldig usannsynlig. Normalt oppegående folk tørker av toalettsetet hvis det er noe dråper der, og ved å legge toalettpapir på kanten er du safe. Anonymkode: 3e981...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Del Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Legger dobbelt lag med toalettpapir på ringen, først. Så sitter jeg i alle fqll ikke der skitne folk har sittet før meg. Ingenting er værre enn flydoer. Anonymkode: f280e...694 Sikker på at du selv ikke er en del av "skitne folk"? Anonymkode: 58c5e...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Del Skrevet 30. mars 2016 http://www.kk.no/helse-kosthold-trening/kan-du-få-klamydia-av-å-sitte-på-et-offentlig-toalettsete-37015 Anonymkode: 3e981...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Del Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil si at det er stikk motsatt!! Altså urenslig!! Det er bevist at du ikke kan få noen form for kjønnssykdommer av å sitte på et toalettsete, offentlig eller ikke. For at du skal bli smittet, må evt. dråper fra sete komme i kontakt med dine slimhinner....altså veldig usannsynlig. Normalt oppegående folk tørker av toalettsetet hvis det er noe dråper der, og ved å legge toalettpapir på kanten er du safe. Anonymkode: 3e981...c3f Er ikke redd for å bli smittet av noe, men jeg vil ikke sette meg der andre mennesker mest sannsynlig har fått tisset. Hjelper ikke at det er tørket av med papir. Anonymkode: e9332...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg sitter på ringen. Anonymkode: 4683f...b9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #12 Del Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er ikke redd for å bli smittet av noe, men jeg vil ikke sette meg der andre mennesker mest sannsynlig har fått tisset. Hjelper ikke at det er tørket av med papir. Anonymkode: e9332...d7e Det er i hvert fall urenslig å stå med bena på toalettsete. Ikke rart offentlig toaletter er ekle. Du bør jobbe med deg selv....tror det sitter mellom ørene. Anonymkode: 3e981...c3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2016 #13 Del Skrevet 30. mars 2016 Jepp, hver gang utenom hvis dosetet er vått eller møkkete, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 30. mars 2016 #14 Del Skrevet 30. mars 2016 Tenker ikke over at det er et offentlig toalett. Selv om forrige person må ha hatt rumpa på ringen mindre enn 60 sekunder før jeg plasserer min der har jeg vel egentlig aldri tenkt noe over det. Det er andre som har åpnet døren før meg, andre har holdt vekslepengene, andre har prøvd skoene.. jeg er ikke noe redd andre mennesker. Men det er klart - en sjelden gang kommer man over et offentlig toalett der det virkelig ser fælt ut. Da kan det være at jeg snur i døra. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #15 Del Skrevet 30. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikker på at du selv ikke er en del av "skitne folk"? Anonymkode: 58c5e...fe2 Ja, helt sikker på at jeg ikke er blant dem. Dusjer og bader flere ganger daglig i forbindelse med trening. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal det hjelpe for? Su vet vel at smitten av bakterier er like stor om du har to lag toalettpapir eller sitter uten? Anonymkode: 5e9b2...b01 Ok. Da begynner jeg å ta med legespriten/96 % etanol og vasker av før bruk. Anonymkode: f280e...694 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenta Skrevet 30. mars 2016 #16 Del Skrevet 30. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere skjer om dere setter dere egentlig? Anonymkode: 24511...912 Lurer jeg også på. Hysteriske folk! Reiser mye i jobben, og blir en del dobesøk på flyplasser. Bruker toalettseterens om det er, men setter meg uansett ned om jeg må. Kan aldri huske at jeg er blitt syk av det, er jeg så å si aldri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #17 Del Skrevet 30. mars 2016 TS her. Kall meg gjerne hysterisk, men siden jeg ikke vet hvor renslig de personene som har vært der før meg er så velger jeg å sitte i hockey. Mulig det sitter i mellom ørene. Bare tanken på å ha andres rompesvette på min rompe.....æsj! Ikke kom med argument som at man tar i penger, håndtak o.l. Jeg vasker hendene flere ganger om dagen. Skinkene vaskes ikke i nærheten av like ofte. Anonymkode: 40459...f23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 30. mars 2016 #18 Del Skrevet 30. mars 2016 Jeg sitter alltid i hockey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 30. mars 2016 #19 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) Hvis toalettet virker rent sitter jeg meg ned på den som vanlig. Hvis det ikke virker helt rent legger jeg dopapir på setet og sitter dermed oppå dopapiret. Slenger selvsagt dopapiret nedi doen før jeg trekker opp. Jeg elsker toaletter som har egne dispensere med sånne plast eller papir-ringer man kan legge på setet. Aner ikke hva de heter, men de er geniale. Liker også de der man kan sprute på det jeg går ut ifra er noe desinfiserende på papir og tørke av. Da sitter jeg bare rett oppå setet som vanlig. Aldri skjønt de som er så redde for å sette seg ned at de faktisk står på huk og tisser. SÅ farlig er det ikke, synes jeg. Man får dusje når man kommer hjem om det er så farlig. Endret 30. mars 2016 av PaperFlower Skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpine Skrevet 30. mars 2016 #20 Del Skrevet 30. mars 2016 Det er dere som ikke setter dere som gjør at doene blir ekle. Skjerp dere!!! Og når en først har gjort det og griset ned hele setet, blir jo neste pent nødt til å gjøre samme, og så videre. Trenger vel ikke beskrive hvor lite hyggelig det etterhvert blir... Dersom man sitter normalt på en do kan jeg ikke skjønne hvordan man kan klare å søle på setet. Baksiden av lårene og siden av rompa er ikke spesielt skitne deler av kroppen, og det er jo ikke sånn at man sitter med andre deler gnidd inntil setet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå