Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har siden tidlig 20årene slitt med urenhud og kviser. Fikk noen år tilbake en kvisekur av legen med god effekt men fikk tilbake fall etterpå.Har vært hos hudlege senere og fått flytende antibiotika til å bruke på kviser når jeg får de, men huden min flasser av av disse.  jeg begynte med produkter fra elixir serien for 6 mnd siden jeg har hatt gode resultater med disse produktene. Nupper som jeg slet med gikk gradevis bort og de værste kviseutbruddene roet seg, så er uaktuelt å slutte med disse produktene. Ellers har jeg før, prøvd alt på apoteket, helsekost osv.

MEN. jeg går konstant og er "på"vakt etter nye kviseutbrudd. Hudpleieren min sier jeg har veldig følsomhud, og at det kan hende jeg burde ta en ny kvisekur runde for å drepe bakterier på innsiden. Jeg har de siste dagene fått masse små kviseutbrudd ved munn, nese og ved pannen, Jeg kjenner dette går så utover min selvtilitt og føler meg deppa når huden min er slik. jeg er snart 30år og føler periodevis at jeg er i puberteten. hudpleieren mener at det også kan være hormonelt.  igjen, jeg føler altid jeg har en form for urenheter eller kviser her eller der. 

Så derfor lurer jeg på til dere, når hadde dere dratt legen for å be om kvisekur? Hadde dere holdt ut eller hatt lav terskel på sånt. 

Anonymkode: 2f847...594

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...