Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har noen anbefalinger av frisører eller salonger som er flinke til dette? Synes det ser så fint ut med de litt mer naturlige stripene og det at man ikke må vedlikeholde det like ofte, men det er vanskelig å finne ut hvem som kan gjøre dette. Noen sier Hendrix, men jeg har hørt så forferdelig, forferdelig mye dårlig om dem. Noen tips? Og erfaringer med pris. 

Håper dere kan hjelpe! 

Anonymkode: 65c21...feb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ann Beate hos Hendrix Hair Torggata er veldig flink og hyggelig! jeg tok balayage hos henne i fjor sommer. tror jeg betalte rundt 2000 kr for bayalage, olaplex-kur, klipp og vask. jeg synes ikke det er så ille da jeg ikke har hatt behov for å gjøre noe med fargen til nå. tenker å lysne det litt mer i sommer igjen :-) drar nok til henne igjen!

Skrevet

Hoho, jeg skal prøve balayage på meg selv om en liten måneds tid! Det blir spennende, gleder meg :D

AnonymBruker
Skrevet
Den 30. mars 2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har noen anbefalinger av frisører eller salonger som er flinke til dette? Synes det ser så fint ut med de litt mer naturlige stripene og det at man ikke må vedlikeholde det like ofte, men det er vanskelig å finne ut hvem som kan gjøre dette. Noen sier Hendrix, men jeg har hørt så forferdelig, forferdelig mye dårlig om dem. Noen tips? Og erfaringer med pris. 

Håper dere kan hjelpe! 

Mange flinke på Hendrix. Sjekk instagrammen deres så kan du se at de er veldig dyktige.

Anonymkode: e54ff...1f0

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.3.2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

Håper dere kan hjelpe! 

Jeg går til perfect hair på frogner. De er RÅ på farge. Min favoritt er Nina. De er også et mye billigere, men like bra alternativ til Hendrix, i og med at de er så nye og små ennå

Anonymkode: 53398...fc6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går til perfect hair på frogner. De er RÅ på farge. Min favoritt er Nina. De er også et mye billigere, men like bra alternativ til Hendrix, i og med at de er så nye og små ennå

Anonymkode: 53398...fc6

Hva betalte du for balayage? Hvor langt og tjukt hår har du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...