Gå til innhold

Var ikke dette litt vel mye drama pga en banan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i kollektiv. Hadde kjøpt en del frukt for noen dager siden. En del bananer, da jeg ikke har så god råd. Det jeg ikke visste, var at en av samboerne hadde gjort det samme. Jeg tok en banan som lå inne i kjøleskapet. På kvelden er det en av samboerne som skriker navnet mitt og spør om jeg hadde tatt bananen. Jeg sa ja, trodde vedkommende hadde lagt alt i kjøleskapet, for det var så akkurat det samme som jeg hadde kjøpt. Siden jeg helt hadde glemt å plassere mitt. MN jeg beklaget det og ga h*n min, for jeg hadde enkelt og greit tatt feil, ikke stjålet den. H*n var sur i flere timer, og tok med en av de andre jeg bor med ut på verandaen og snakket litt på kvelden. Deretter har jeg hørt en del hvisking og tolking fra kjøkkenet når de er der sammen. Så hører jeg samboer nr2; "kommer garantert til å funke". Men vi har ikke vært venner etter dette, men jeg synes det er helt ekstremt pga en banan...

Anonymkode: 7baa3...7cd

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Herre min hatt, sier bare jeg. Overdramatisering på høyt på plan for en enkel banan. 

Hva med å samle gjengen for et bananmøte og komme til bunns i dette. Det er jo helt latterlig! Eventuelt finn deg en ny plass å bo.

Gjest Evans
Skrevet

Banan til besvær! 

Ja, det var vel mye drama for en banan! Denne bananen kan riktig nok være utløseren for noe annet som har skurra i det siste. Det er ikke normalt å ta så på vei for en banan om det ikke ligger noe annet bak det... 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt sykt. Jeg synes synd på de som bor i et kollektiv med slike mennesker. 

Personlig hadde jeg nok kjøpt en klase med bananer og lagt det på kjøkkenbenken med hans sitt navn på. Ikke fordi han fortjener det eller du har gjort han en urett, men da har du ditt på det rene og han har ingenting å være sur for.

Jeg fatter ikke hvorfor den andre du bor med var med på denne hviskingen og tiskingen. Jeg hadde vært veldig ukomfortabel med å bo med slike personligheter. 

Anonymkode: b1d03...ae6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Evans skrev:

Banan til besvær! 

Ja, det var vel mye drama for en banan! Denne bananen kan riktig nok være utløseren for noe annet som har skurra i det siste. Det er ikke normalt å ta så på vei for en banan om det ikke ligger noe annet bak det... 

Helt enig, ikke normalt.

Men det er enkelte mennesker som er slike.

Anonymkode: c2e36...68c

• Liker 1
Gjest Jørild
Skrevet

Kan det være noe annet de visker og tisker om?

Skrevet (endret)

Jeg elsker denne overskriften 

Endret av minister-mio
  • Liker 2
Skrevet

Dette må jo være beviset på at vi stammer fra apene :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Åherregud for noen grine babyer! :cry3:
Gå å spør de om det er noe de vil ta opp!?

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, stan skrev:

Dette må jo være beviset på at vi stammer fra apene :fnise:

Nei, h*n er en minion. :fnise:

image.jpeg

• Liker 3
Skrevet
52 minutter siden, Llewellyn skrev:

Nei, h*n er en minion. :fnise:

image.jpeg

Enda bedre :laugh:

Skrevet

enig i at fruktmøter, eller bananmøter hadde vært tingen i dette tilfellet.

:)

jeg har selv hatt banan eller fruktmøter og de kan lede an til en bedre banandialog.

• Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

IKKE TAFS på andres bananer! Faen asså!

AnonymBruker
Skrevet

Bananer skal ikke ligge i kjøleskapet. 

Anonymkode: 8aa7a...8f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det første gangen du tar feil? Har dere ikke hver deres hylle i kjøleskapet? 

Anonymkode: 838ac...908

AnonymBruker
Skrevet

hver gang jeg kommer tilbake til kg blir jeg overrasket over hvor lettlurte folk er.

Anonymkode: 20032...46b

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det første gangen du tar feil? Har dere ikke hver deres hylle i kjøleskapet? 

Anonymkode: 838ac...908

Jeg var nyinnflytteren. Og ingen hadde sagt at vi hadde hver våres hylle. Står bare et eneste stort fat med masse frukt i øverste. Og det var her jeg gjorde bommerten i å tro at noen hadde plassert min mat der, og tok. Men det var ikke verre enn at jeg kunne finne igjen min egen pose og levere tilbake det som var tatt :P

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nyinnflytteren. Og ingen hadde sagt at vi hadde hver våres hylle. Står bare et eneste stort fat med masse frukt i øverste. Og det var her jeg gjorde bommerten i å tro at noen hadde plassert min mat der, og tok. Men det var ikke verre enn at jeg kunne finne igjen min egen pose og levere tilbake det som var tatt :P

Hva er årsaken til at du trodde noen andre hadde ryddet ut av handleposen for deg? Ser ut som om du har noen ting å lære deg før du kommer til å fungere i et kollektiv. 

Anonymkode: 5f768...5d5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bananer skal ikke ligge i kjøleskapet. 

Anonymkode: 8aa7a...8f7

Jo, ellers råtner de omtent fra den ene dagen til den andre.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, OPIgirl skrev:

Jo, ellers råtner de omtent fra den ene dagen til den andre.

Bananer smaker best om de er romtemperert, og jeg har ikke opplevd at bananer råtner så fort som du sier. Jeg ser jo at skallet blir litt brunere fra dag til dag, men bananen smaker like godt etter 3-4 og kanskje til og med 5 dager på kjøkkenbenken hos meg. 

Hver sin smak. Som visstnok er som baken. Sies det. 

Anonymkode: c59af...a2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...