Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Her inne opplever jeg faktisk en del frekke ting om mitt valg av yrker, er det slik at dere selv ikke har klart å nådd drømmejobben, men vet du hva jeg skal søren meg klare det. Ikke kom og si du ikke tror på meg, for jeg tror på meg selv. Jeg har karakterer nok til de høye master utdanningene, og slik er det bare. Ikke kom å være frekk mot meg eller andre som satser høyt. Sjalusi og frykt for at andre skal være flinkere er skummelt og det vet jeg. Nå er det slik at jeg skal bli psykolog, og jeg vet er er hardt, men snittet mitt er høyt. Ingen av lærene, venner aller i familien tviler på meg. Takk for meg. Endret 30. mars 2016 av Mørksjokolade 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 her inne skal du ikke høre på folk! er så mange bedrevitere, å folk du ikke en gang kjenner. gi en lang faen i dem!! kjør på å nå målet ditt! så lenge du virkelig tror på deg selv og at det er det rette yrket for deg så skal du ikke høre på hva NOEN andre sier Anonymkode: 6c553...16f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Du virker ikke særlig ydmyk når det gjelder karrierevalg og hvordan du ser på deg selv. Akkurat dette synes jeg er ganske kvalmende med en person - uavhengig av hva slags yrke en satser på. Slike reaksjoner er uansett å forvente på forumer. Personlig ser jeg ikke hvorfor du ser på dette som et stort problem eller tar deg nær av det. Disse menneskene kjenner ikke deg. Jeg forstår heller ikke hvorfor du legger opp til at de skal dømme deg. Hvor mye (og hva) har du skrevet om dette på forumet til at du har fått så negativ tilbakemelding på dette? Anonymkode: 920d0...f00 28
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Hvorfor gidde å skrive dette her når du er så bestemt? Fin info for deg men ser ikke poenget. Anonymkode: 93405...456 6
Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gidde å skrive dette her når du er så bestemt? Fin info for deg men ser ikke poenget. Anonymkode: 93405...456 Jeg gidder å ønske å nå ut til de folkene som tror de kan vite hva jeg kan og ikke kan. Ja, jeg er bestemt og skal jeg ikke få lov til å si min mening, uansett?
Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke særlig ydmyk når det gjelder karrierevalg og hvordan du ser på deg selv. Akkurat dette synes jeg er ganske kvalmende med en person - uavhengig av hva slags yrke en satser på. Slike reaksjoner er uansett å forvente på forumer. Personlig ser jeg ikke hvorfor du ser på dette som et stort problem eller tar deg nær av det. Disse menneskene kjenner ikke deg. Jeg forstår heller ikke hvorfor du legger opp til at de skal dømme deg. Hvor mye (og hva) har du skrevet om dette på forumet til at du har fått så negativ tilbakemelding på dette? Anonymkode: 920d0...f00 Veldig skremmende at du ikke forstår at man ikke skal såre andre på en frekk måte, bare fordi de ønsker seg en jobb. Det er ikke slikt at bare for at dette er en slik forum nettside så skal man si hva man vil. Nå vet jeg hvor jeg har deg.
Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: her inne skal du ikke høre på folk! er så mange bedrevitere, å folk du ikke en gang kjenner. gi en lang faen i dem!! kjør på å nå målet ditt! så lenge du virkelig tror på deg selv og at det er det rette yrket for deg så skal du ikke høre på hva NOEN andre sier Anonymkode: 6c553...16f Tusentakk, for så god tilbake melding <3
Kristiansand123 Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Hallo, hvorfor er du så sur? Slapp av! hehehe 16
minister-mio Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 Hva har du fra før siden du har karakterer til å komme inn på master? 3
Arabella Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 For min del har jeg aldri lest noe av deg før jeg dumpet tilfeldig inn i denne tråden. 19
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 Lykke til med yrkesvalget, får håpe ydmykheten kommer før autorisasjonen. Et tips på veien er å se på rettskriving, tegnsetting og gramatikken din, den er mildt sagt dårlig. Anonymkode: 61a4b...dfc 20
Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #15 Skrevet 30. mars 2016 44 minutter siden, Kristiansand123 skrev: Hallo, hvorfor er du så sur? Slapp av! hehehe Det plager meg her inne at noen faktisk sender slemme meldinger til meg fordi de er så redde.
Mørksjokolade Skrevet 30. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 30. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du virker ikke særlig ydmyk når det gjelder karrierevalg og hvordan du ser på deg selv. Akkurat dette synes jeg er ganske kvalmende med en person - uavhengig av hva slags yrke en satser på. Slike reaksjoner er uansett å forvente på forumer. Personlig ser jeg ikke hvorfor du ser på dette som et stort problem eller tar deg nær av det. Disse menneskene kjenner ikke deg. Jeg forstår heller ikke hvorfor du legger opp til at de skal dømme deg. Hvor mye (og hva) har du skrevet om dette på forumet til at du har fått så negativ tilbakemelding på dette? Anonymkode: 920d0...f00 Hva skal jeg være ydmyk for? Skal jeg legge meg flat for noen som faktisk er direkte frekk og mobber mitt valg her på nett?
Kajal Skrevet 30. mars 2016 #17 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, Mørksjokolade skrev: Her inne opplever jeg faktisk en del frekke ting om mitt valg av yrker, er det slik at dere selv ikke har klart å nådd drømmejobben, men vet du hva jeg skal søren meg klare det. Ikke kom og si du ikke tror på meg, for jeg tror på meg selv. Jeg har karakterer nok til de høye master utdanningene, og slik er det bare. Skal du bli psykolog må du ta profesjonsstudiet i psykologi, ikke en master. 22
Arabella Skrevet 30. mars 2016 #18 Skrevet 30. mars 2016 TS, hvilke mennesker er det som gjør narr av og latterliggjør deg for ditt ønske om å bli psykolog? Det har vel sikkert ikke begynt her på KG? Hvor langt er du kommet i utdannelse nå? 3
Gjest Herr Heftig Skrevet 30. mars 2016 #19 Skrevet 30. mars 2016 Sykolog er da ikke å satse høyt? Lønnen er grei, men de er definitivt overbetalte.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #20 Skrevet 30. mars 2016 Hvis du tenker at det viktigste er å saste høyt... Hvorfor psykologi? Studier som medisin, master matematikk/fysikk, siving etchenger mye høyere mtp status. Anonymkode: e1892...e49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå