Gå til innhold

Musikk til jogging

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg driver og setter sammen en spilleliste jeg kan bruke til jogging, og jeg må ha alle sangene i 170bpm (det er diggest å jogge til, spør du meg). Begynner å gå litt tom for idéer, det blir mange sanger av samme band osv. Lurer på om noen av dere har lyst til å dele noen sanger i dette tempoet med meg?

Jeg kan jo dele noen av mine favoritter.

Foo Fighters - Bridge Burning

M.I.A. - Paper Planes

Rage Against The Machine - Wake Up

Gorillaz - Clint Eastwood

Ser fram til å høre deres favoritter! :D

Anonymkode: 89a5c...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Måtte legge til de sangene du nevnte her i min egen "joggeliste", så takk!

Litt vanskelig å gi tips til sanger da jeg ikke har peiling på eksakt tempo på sangene i spillelisten min (god balnding av treige og raske sanger..). Men vil tipse om denne siden om du ikke vet om den allerede: https://jog.fm/workout-songs/at/170/bpm

Her har du masse tips til god musikk, sortert etter den bpm du ønsker :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt noe som går i 90 slag i minuttet for dermed å utvikle en optimal stegfrekvens. Det er mange gode låter som går i det tempoet :-)

Anonymkode: 48363...75a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 31. mars 2016 at 12.34, AnonymBruker skrev:

Jeg ville valgt noe som går i 90 slag i minuttet for dermed å utvikle en optimal stegfrekvens. Det er mange gode låter som går i det tempoet :-)

Anonymkode: 48363...75a

Takk for tips! Jeg skal sjekke det ut, men jeg er litt skeptisk siden jeg har veldig korte bein :P de går stort sett som trommestikker uansett hvor sakte jeg prøver å løpe, haha :) 

Skrevet

Vet ikke helt hvor mange BPM det er ( kanskje 180?) men denne beaten passer for meg:

candyman- Christina Aguelera

single ladies- Beyonce

never grow up - Avril Lavinge

The boy does nothing -alesha Dixon

london Bridge -Fergie

AnonymBruker
Skrevet

På spotify er det lister du kan stille inn i ønsket BPM. Løper du plutselig raskere så er det bare å stille inn så blir sangene i den lista raskere eller tregere. Jeg har ikke testet den på joggetur, men var så vidt borti den en gang.

tror man går på browse, så blar du ned til "running" og trykker på ei spilleliste. 

Anonymkode: 70aa8...64f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.4.2016 at 8.54, AnonymBruker skrev:

På spotify er det lister du kan stille inn i ønsket BPM. Løper du plutselig raskere så er det bare å stille inn så blir sangene i den lista raskere eller tregere. Jeg har ikke testet den på joggetur, men var så vidt borti den en gang.

tror man går på browse, så blar du ned til "running" og trykker på ei spilleliste. 

Anonymkode: 70aa8...64f

Åh det visste jeg ikke! Det må jeg sjekke ut! Takk for tips! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...