Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 16 år. Familien min har alltid støttet meg og hjulpet meg masse - jeg er utrolig glad i familien min.

I det siste har jeg følt at jeg ikke helt har vist hvor mye jeg bryr meg om dem, og jeg har veldig lyst til å gjøre noe stort for familien min.

Problemet er at jeg vet ikke hva. Jeg har god tid, det er ikke noe som haster. 

Jeg trenger hjelp med forslag til hva jeg kan gjøre, jeg har virkelig ingen anelse. Det kan være hva som helst, men helst ikke noe som å spare penger til å sende de på ferie.

Setter stor pris på svar, tusen takk for hjelpen!

Det betyr masse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god hjemmelagd middag med dessert (+oppvask) er alltid et megapluss. Dessuten er det mer personlig og det viser at du vil gjøre noe hyggelig meeed dem😊

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, Eighth Planet skrev:

En god hjemmelagd middag med dessert (+oppvask) er alltid et megapluss. Dessuten er det mer personlig og det viser at du vil gjøre noe hyggelig meeed dem😊

Tusen takk! 

Gjest Marillia
Skrevet

Å komme hjem en fredag til et nyvasket hus og med middagen forbredt til kveldskos hadde jeg virkelig satt pris på. Topper man det med et rosebukett og et fint kort med forklaring på hvorfor; så er jeg sikker på foreldrene dine vil bli både overrasket, glad og rørt ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vasker godt gjennom hele huset uten at de spør deg om det, gjerne rett før det blir helg, så kan jeg garantere at spesielt mammaen din blir glad! Dessuten koster det ikke noe penger, det koster bare krefter. Men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli husket på lenge i mammahjertet hennes.

Jeg vasket (baret 1 rom, da) badet en fredag en gang i min ungdom uten at noen hadde bedt meg om det på forhånd. Mamma ble veldig glad da hun kom hjem, og i telefonen samme helg hørte jeg at hun sa til min tante "alle ser at det trengs å vaskes, men nn (meg altså) gjør faktisk noe med det!" :rodmer:

Anonymkode: fe796...669

Skrevet
4 timer siden, Marillia skrev:

Å komme hjem en fredag til et nyvasket hus og med middagen forbredt til kveldskos hadde jeg virkelig satt pris på. Topper man det med et rosebukett og et fint kort med forklaring på hvorfor; så er jeg sikker på foreldrene dine vil bli både overrasket, glad og rørt ❤️

Tusen takk! Dette må jeg få gjort :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vasker godt gjennom hele huset uten at de spør deg om det, gjerne rett før det blir helg, så kan jeg garantere at spesielt mammaen din blir glad! Dessuten koster det ikke noe penger, det koster bare krefter. Men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli husket på lenge i mammahjertet hennes.

Jeg vasket (baret 1 rom, da) badet en fredag en gang i min ungdom uten at noen hadde bedt meg om det på forhånd. Mamma ble veldig glad da hun kom hjem, og i telefonen samme helg hørte jeg at hun sa til min tante "alle ser at det trengs å vaskes, men nn (meg altså) gjør faktisk noe med det!" :rodmer:

Anonymkode: fe796...669

Tusen takk! Så bra, dette skal jeg gjøre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...