AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hei! Jeg skal på fest snart til helga for aller første gang. Jeg er 17, og er da ikke gammel nok for å kjøpe alkohol. Jeg har fått lov av min familie å drikke nå som jeg snart fyller 18, men ikke noe for sterkt. Jeg tenker på drikker som cider og rusbrus, og evt. smirnoff ice. Jeg er usikker på hvilke typer, og hvilke smaker jeg skal velge. Hva anbefaler dere? Anonymkode: 4bbb1...619
stan Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Du bør vel vente til du blir 18. Men vermut, feks Martini, er ofte populært blant folk som er uvant med alkohol. Ha i noen isbiter.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 2 timer siden, stan skrev: Du bør vel vente til du blir 18. Men vermut, feks Martini, er ofte populært blant folk som er uvant med alkohol. Ha i noen isbiter. Helt enig hvis du helt seriøst har greid å vente helt til nå så synes jeg egentlig du burde vente til du er 18.Om din familie gir deg lov eller ikke er egentlig irrelevant.I det øyeblikket de kjøper alkohol til deg bryter de loven. Anonymkode: 4d5c5...3e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå