Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg har klart å bli forelsket i en jente. Det er ikke det som er problemet, men:

*Det er circa to og en halv måned siden jeg traff henne

*Jeg har ikke sett henne på over en måned.

*Vi har ikke sett hverandre mer enn 5-6 ganger til sammen, bare i forbindelse med fester med felles bekjente.

*Jeg har førsøkt ringe henne to-tre ganger for å spørre henne ut, men hver gang har hun vært bortreist. Jeg vet at dette stemmer og at det ikke bare er noe hun sier. Har i stedet snakket litt på telefon.

*Ei veldig god venninne av henne har fått vite at jeg er interessert i henne. Tipper at hun har fått vite dette igjen.

Problemet er at det alltid er jeg som tar kontakt. Det er ikke så ofte jeg har kontaktet henne. Bare sånn ca hver 1,5 uke.

Hun svarer på meldinger, og tar telefonen når jeg ringer, men gjør hun dette bare for å være hyggelig?

Hvis følelsene var gjensidige hadde vel hun tatt kontakt også?

Bør jeg vente droppe å kontakte henne noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vrient å komme med gode råd i en sånn situasjon. Hvis hun er av den litt stille typen, så synes hun kanskje det er vanskelig å kontakte deg. Eller hun vet ikke helt hva hun føler for deg. Kan være hun synes du er en hyggelig fyr, men at hun ikke har falt for deg (ennå).

Synes du skulle trekke pusten dypt og be henne med på noe "ufarlig" som en kaffekopp, en pizza eller noe annet uformelt. :blomst: Siden du allerede kjenner en venninne av henne, kan du kanskje få noen tips til hva hun vil like. Telefoner er greit i en periode, men tror du vil få mer peiling på hva hun føler (eller ikke føler) for deg hvis dere treffes; -bare dere to. Sier hun neitakk, bør du kanskje droppe henne eller innføre en "telefonpause".

Av og til må man bare ta en liten sjanse. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...