Anette84 Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Lurer bare litt.. hva er venusberget, hvor er det nøyaktig lissom? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #2 Del Skrevet 17. juli 2002 Venusberget er den hårete delen av kjønnsorganet.Alteså der noen vil være hårete og noen ikke,litt ettersom hva du gjør det til selv Noen jenter har jo bollemus og andre ikke.Venusberget er stedet der denne eventuelle bollemusa vil være mest fremtredende. Venusberget begynner ca 12-13 cm under navelen. Er det noen andre som kan forklare dette på en litt mer forståelig måte??? :oops: :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. juli 2002 #3 Del Skrevet 17. juli 2002 Der som afroen begynner/er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anette84 Skrevet 17. juli 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juli 2002 tror jeg skjønner.. tenk ju tenk ju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 17. juli 2002 #5 Del Skrevet 17. juli 2002 området oppafor sprekken der hvor hårene skulle vært hvos man har noen da...på kulen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 17. juli 2002 #6 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg tror det mest ideelle hadde vært å tegna et kart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 20. juli 2002 #7 Del Skrevet 20. juli 2002 Kan dere ikke bare vise meg da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. juli 2002 #8 Del Skrevet 20. juli 2002 Åkei Kev.Må bare rote fram digital kameraet her........... Yeah right Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 21. juli 2002 #9 Del Skrevet 21. juli 2002 Filler'n og Thea.... jeg som begynte å håpe og alle greier.... det er jo derfor jeg har registrert mailadressen min, vet du..... er du ei luremus??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 21. juli 2002 #10 Del Skrevet 21. juli 2002 kopimaskin er fin til sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 21. juli 2002 #11 Del Skrevet 21. juli 2002 Ja, Duchess..... har vist "sjela" mi på den måten også en gang..... Den blei så fin så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. juli 2002 #12 Del Skrevet 21. juli 2002 Er du ei luremus??? Jeg ville nok heller definere den som ei bollemus.Luremus har aldri blitt sagt i sammenheng med mitt kjønnsorgan.Men bollemus derimot........hå hå hå.For den som har interesse av å vite det lissom Til de 2 nederste innleggene vil jeg bare kommentere en ting å det er at disse hendelsene vet jeg ikkeno om og hadde satt pris på om min sarte øyne ble spart for denslags sex-utleverelser. På forhånd takk......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 22. juli 2002 #13 Del Skrevet 22. juli 2002 Det var ikke for dine øyne, Thea! Men morsomt ble det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå