Gå til innhold

Dumt spørsmål... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt.. hva er venusberget, hvor er det nøyaktig lissom? :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venusberget er den hårete delen av kjønnsorganet.Alteså der noen vil være hårete og noen ikke,litt ettersom hva du gjør det til selv :)

Noen jenter har jo bollemus og andre ikke.Venusberget er stedet der denne eventuelle bollemusa vil være mest fremtredende.

Venusberget begynner ca 12-13 cm under navelen.

Er det noen andre som kan forklare dette på en litt mer forståelig måte??? :oops: :oops: :oops: :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Der som afroen begynner/er :briller::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

tror jeg skjønner.. tenk ju tenk ju :wink:

Gjest Duchess
Skrevet

området oppafor sprekken der hvor hårene skulle vært hvos man har noen da...på kulen....:)

Skrevet
:ler::ler::ler::ler::ler::ler: Jeg tror det mest ideelle hadde vært å tegna et kart.
Skrevet

Åkei Kev.Må bare rote fram digital kameraet her...........

Yeah right :ler::ler::ler:

Skrevet

Filler'n og Thea.... jeg som begynte å håpe og alle greier.... det er jo derfor jeg har registrert mailadressen min, vet du..... :ler: er du ei luremus??? :hoho:

Skrevet

Ja, Duchess..... har vist "sjela" mi på den måten også en gang..... Den blei så fin så..... :hoho:

Skrevet
Er du ei luremus???  

Jeg ville nok heller definere den som ei bollemus.Luremus har aldri blitt sagt i sammenheng med mitt kjønnsorgan.Men bollemus derimot........hå hå hå.For den som har interesse av å vite det lissom :roll:

Til de 2 nederste innleggene vil jeg bare kommentere en ting å det er at disse hendelsene vet jeg ikkeno om og hadde satt pris på om min sarte øyne ble spart for denslags sex-utleverelser.

På forhånd takk.........

Skrevet

Det var ikke for dine øyne, Thea! :ler:

Men morsomt ble det..... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...