Karenina Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hei! Jeg har aldri helt fått til dette med jogging, men jeg har tenkt at nå skal jeg bli flink til det, jeg må bare ha et mål og en mening med det! Hva er realistisk å sette som mål? Jeg trener crossfit og spinning en gang i uka, og er i generelt god form, men blir fort sliten/demotivert av jogging. Hva kan jeg sette som mål/delmål? Jeg kunne tenke meg å ihvertfall kunne jogge sammenhengende i 45 minutt, lett intensitet.
melatonin Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Hvis du har en runde på ca 5 km kan du løpe den og ha som mål å forbedre tiden etter hvert. Så når du føler deg motivert forlenge med noen km.
Puny Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Jeg ville startet med intervaller. Det kickstarter kondisen!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #4 Skrevet 7. april 2016 Det som motiverer meg er alle skrittene jeg får på fitbit(haha) og at jeg bruker endomondo. På den appen kan mine venner se hvor langt og fort jeg har jogget, vi kan også sette oss felles mål og følge med på hvor langt vi er kommet osv. Jeg ønsker jo at de skal se et bra resultat, så da løper jeg raskere også. Men nå liker jeg å jogge da, pga dårlig tålmodighet. Jeg liker å bli raskt ferdig med en bra trening. Tillegg kan du jo høre på bra musikk, eller finne en parter på ca samme nivå som deg Anonymkode: 12f4d...ea6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2016 #5 Skrevet 7. april 2016 Kan legge til at jeg de første dagene kun løpt det jeg orket og ca 3km. Nå legger jeg inn litt intervaller i samme økta etter 3km. Nå kan jeg løpe 5km uten å stoppe hvis jeg vil, men jeg må si at det ikke går særlig fort. Muligens 45min på 5km, men jeg synes det er greit til å være meg Anonymkode: 12f4d...ea6 1
Gjest Runforit Skrevet 7. april 2016 #6 Skrevet 7. april 2016 Mitt mål var å klare 3 km sammenhengende og så klare de 3 km på under 15 min. Fra der økt jeg distansen til 5 km og med mål om å klare 5 km på under 30 min, så 25 min og så 22 min. Fra der igjen økte jeg opp mot 6 km osv til 10 km.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå