Gjest Bertine Skrevet 21. oktober 2004 #1 Skrevet 21. oktober 2004 hei! Begynte på p-piller på lørdag, hadde nettopp mensen før jeg fikk pillene, så jeg begynte rett på de. Skal man ikke egentlig vente til 1 dag i menstrasjonen, og begynne på pillene da?? Uansett, jeg lurer på hvor lenge vi må vente før prevansjonen virker??(begynte lørdag 16-10) klem b
Nella Skrevet 21. oktober 2004 #2 Skrevet 21. oktober 2004 Du skal egentlig begynne med pillene dag en på mensen ja. Så har du gått over det og begynt etterpå ville jeg nok venta til du har hatt mensen 1 gang etter pillestart for å være helt sikker....
Gjest Bertine Skrevet 22. oktober 2004 #3 Skrevet 22. oktober 2004 :oops: Jeg har visst tatt 2 p-piller igår??? Hva gjør jeg nå??
Gjest Lilleulv Skrevet 22. oktober 2004 #4 Skrevet 22. oktober 2004 du kan begynne på p-pillene når du vil uavhengig av mensen, men gjør du det på denne måten vil det ta 14 dager før du er sikker. Begynner du på p-pillene første mens.dag, er du sikker fra dag 1. Men hvorfor tok du 2 piller i går?? Tror ikke det er noe farlig, du får bare fortsette som før, men kun EN tablett om dagen heretter!!
Gjest Bertine Skrevet 22. oktober 2004 #5 Skrevet 22. oktober 2004 Takk for svar lilleulv!! Grunnen til at jeg startet på pillene før mensen, er fordi jeg har så uregelmessig mens, det kan gå 2mnd mellom hver, så jeg orket ikke vente.. Hvorfor tok jeg 2 piller?? Glemte at jeg hadde tatt den første :oops: :oops: er bare sånn jeg er..he he, men nå har jeg markert brettet!!!
Gjest Lilleulv Skrevet 22. oktober 2004 #6 Skrevet 22. oktober 2004 Takk for svar lilleulv!! Grunnen til at jeg startet på pillene før mensen, er fordi jeg har så uregelmessig mens, det kan gå 2mnd mellom hver, så jeg orket ikke vente.. Hvorfor tok jeg 2 piller?? Glemte at jeg hadde tatt den første :oops: :oops: er bare sånn jeg er..he he, men nå har jeg markert brettet!!! knis :D Det er viktig å merke, ellers mister man helt oversikten. grunnen til at jeg vet at dette går helt fint er fordi jeg har et par venninner som heiv innpå en hel haug med p-piller på en fest en gang tilbake i tia da vi var fjortiser. De merka heldigvis ikke noe til det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå