Gå til innhold

Spørsmål ang sukkerfrie produkter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en feit person som har tatt tak i treningen og forsøker å spise sunt. Det jeg lurer på er om jeg trygt kan drikke pepsi max og ha sukrin på/i div mat?

Anonymkode: 93eec...5e1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan det. Men det vil ikke hjelpe deg å dempe søtsuget. Så hvis du vil denpe det, så burde du forsøke å legge opp til å bruke slikt så lite som mulig. Jeg fikk best effekt av å kutte det ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hva?

Med tanke på slanking, ja. Det er null kalorier i pepsi max og i sukrin. 

Med tanke på tannhelsen er det ikke bra å bruke pepsi max som tørstedrikk, men dette er jo akkurat som med vanlig cola. 

Med tanke på magen, reagerer mange på sukkeralkoholder, og siden sukrin er et sukkeralkohol, da også på dette. Jeg blir veldig dårlig i magen av sukrin (utrolig mye luft, fiser kontinuerlig, vondt i magen, diare, etc..). 

Anonymkode: c55c1...8ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fiberhusk skrev:

Du kan det. Men det vil ikke hjelpe deg å dempe søtsuget. Så hvis du vil denpe det, så burde du forsøke å legge opp til å bruke slikt så lite som mulig. Jeg fikk best effekt av å kutte det ut.

For meg gjør det det, jo. Det er søtt, og demper suget mitt. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg gjør det det, jo. Det er søtt, og demper suget mitt. 

Det er akkurat det det ikke gjør. Det gjør at søtsuget ikke forsvinner. Målet er vel å ikke ha like mye lyst på søtsaker?

Skrevet
1 minutt siden, Fiberhusk skrev:

Det er akkurat det det ikke gjør. Det gjør at søtsuget ikke forsvinner. Målet er vel å ikke ha like mye lyst på søtsaker?

Funker fint hos meg og. Hvis jeg har lyst på noe søtt men ikke skeie helt ut, så kan jeg ta meg en pepsi max/cola zero og kanskje sukkerfrie pastiller, også går det helt fint etterpå. Ikke lyst på noe etterpå. Bare fordi det ikke hjelper deg så betyr det ikke at det ikke kan hjelpe andre :) 

• Liker 2
Gjest Runforit
Skrevet
6 timer siden, Fiberhusk skrev:

Tull. Det er helt individuelt. Spiste ikke sukker på er par år, men drakk Pepsi Max. Fikk aldri noe sug på sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...