AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Møtt en kjekk fyr på tinder, og vi har treffes noen ganger.. spurte tilfeldig hvor lenge han hadde vært singel, og han svarte at det var lenge, at han aldri hadde hatt noe seriøst.. Vi er begge i midten av tredveårene, og jeg stiller meg litt skeptisk til det.. Overreagerer jeg? Anonymkode: 8076c...d54
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Skeptisk til hva? Tror du han lyver? Anonymkode: 2d829...0ca
Tibbie Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Du har nok sett hvordan han ser ut, så går ut fra at han er helt normal eller "ganske ok" siden du dater han. Da tolker jeg det som at det enten er noe rart med personligheten hans, eller bare at han ikke har vært klar for å slå seg til ro med fast forhold. Jeg tipper det siste. Jeg ser folk med stygge personligheter få seg kjæreste hele tiden, så det er neppe det han sliter med Du får se om han kanskje liker deg så godt at han vil slå seg ned med deg
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Kanskje han er sjenert? Reist mye? For høye standarder? Trenger ikke være noe galt med han fordet. Anonymkode: 843af...b2c
Okapi Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Kanskje alle han har møtt har blitt skeptiske og avvist ham fordi han ikke har hatt kjæreste før. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 For meg er det en smule dealbreaker, for å være noens første kjæreste har jeg vært to ganger allerede og det var rimelig slitsomt. Datet en fyr på Tinder jeg også som var 37 og aldri hadde hatt noe ordentlig seriøst, langvarig forhold - jeg likte han veldig godt og fant på en haug med unnskyldninger for hvorfor det var blitt sånn ("han har ikke møtt den rette" og sånt bullshit). Dette var en kjekk, oppegående fyr, ikke en sjenert og nerdete type (ikke at det er noe galt med det, men dere skjønner hva jeg mener). Viste seg etterhvert at grunnen til at han aldri hadde slått seg til ro var fordi han hadde lagt sport i å nedlegge mest mulig damer, han var rett og slett sexavhengig og hadde sex med et stort antall damer hvert år (da snakker vi minst 12 i året, dvs én i mnd i snitt). Jeg var bare en i rekken av damer han "datet" for å jakte på og "nedlegge". For å si det sånn, han her er fortsatt singel. Aldri om jeg rører en mann som er voksen og aldri har vært i et seriøst forhold igjen, grøss. Anonymkode: d75c7...e95 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Jeg er 28 og har aldri hatt kjæreste, og jeg tør påstå jeg er et catch. Jeg har reist masse og bodd mange steder, og dermed har de aldri passet. Nå er jeg ganske fokusert på jobb og bruker ikke tid på å date. Det kommer når det kommer, tenker jeg. Kan jo godt være noe "er galt", men tenk om han bare er ganske selektiv? Da er det et skikkelig kompliment at han vil bruke tid med deg. Anonymkode: cfe18...034
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 Kan være at han har vært sjenert og fokusert på jobb? Ganske mange som aldri har vært helt inne på kvinnefronten og alltid drevet med sitt også har tiden gått.. Anonymkode: 579f3...9ee
Gjest Evans Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Det kan jo være mange grunner til det - den kanskje mest åpenbare grunnen er at han ikke har funnet noen å gå videre med. Jeg har noen venner som er i 30-årene som ikke har kjæreste, flotte folk og absolutt ikke noe feil med dem! Også har jeg noen bekjente som har vært i flere seriøse forhold, men som ikke er noe særlig Jeg syns ikke du skal avfeie han om det er det eneste du har å påpeke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå